شناسهٔ خبر: 38989 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ایجاد ستاد پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از ایجاد ستاد پذیرش دانشجویان بین‌المللی در این دانشگاه خبر داد و گفت: جذب دانشجوی بین‌المللی برنامه دانشگاه است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  حسن کلانتر امروز در نشست خبری گفت: در معاونت آموزشی دانشگاه علم و صنعت به منظور افزایش جذب دانشجویان خارجی، ستاد پذیرش دانشجویان خارجی تشکیل شده است که برای تشکیل این ستاد از دانشجویان فعلی بین‌المللی این دانشگاه نیز کمک گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه داریم از پتانسیل «پردیس دو» دانشگاه علم و صنعت نیز برای جذب دانشجوی خارجی استفاده کنیم که در ابتدا اولویت با جذب دانشجو از کشورهای همسایه است و در مقاطع بعدی از دیگر کشورها نیز پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت خاطرنشان کرد: به صورت منظم جلساتی را با دانشجویان خارجی این دانشگاه داریم تا بتوانیم از نظرات آنها برای جذب دانشجوی بیشتر خارجی استفاده کنیم.

کلانتر تصریح کرد: علاوه بر پذیرش دانشجوی خارجی به دنبال ایجاد فرصت‌های مطالعاتی برای دانشجویان دوره دکتری نیز هستیم که در سال گذشته به ۴۰ دانشجوی دکتری این دانشگاه فرصت مطالعاتی خارج از کشور اعطا شد.

وی تاکید کرد: همچنین برنامه داریم با گسترش و توسعه فعالیت‌های بین‌المللی، دوره‌های مشترک آموزشی نیز با دانشگاه‌های دیگر کشورها داشته باشیم.

نظر شما