شناسهٔ خبر: 39001 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پرفروش‌ترین کتاب‌های چشمه، ثالث، مروارید و دیگران

پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته دوم مهر ماه در میان انتشارات چشمه، ثالث، مروارید، امیر کبیر و ... را در این جا می‌توانید ببینید.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ در فروشگاه انتشارات چشمه کتاب "مردم در سیاست ایران " اثر یروان آبراهامیان و به ترجمه بهرنگ رجبی عنوان کتاب پرفروش این انتشارات در هفته دوم مهر ماه به خود اختصاص داد. این کتاب ۱۴ هزار تومان قیمت دارد.

پر‌فروش‌ترین کتاب در فروشگاه انتشارات ثالث کتابی است از نادژدا ماندلشتام با عنوان "امید علیه امید". این کتاب که درباره زندگی روشنفکران روسیه در دوره‌ وحشت این کشور است با قیمت ۵۰ هزار تومان تومان منتشر شده است.

کتاب "فانوس دریایی آخر دنیا" اثر ژول ورن عنوان پرفروش‌ترین کتاب فروشگاه انتشارات امیر کبیر است و در فروشگاه انتشارات افق کتاب "در ستایش بطالت" اثربرتراند راسل و ترجمه محمدرضا خانی کتاب پرفروش شده است. این کتاب را البته انتشارات نیلوفر منتشر کرده است.

کتاب " هانا آرنت: زندگی روایت است" نوشته ژولیا کریستوا و ترجمه مهرداد پارسا در فروشگاه انتشارات مولی رتبه اول را دارد. این کتاب را رخداد نو با قیمت هفت هزار تومان منتشر کرده است.

در فروشگاه انتشارات جیحون "اثر مركب" نوشته رابرت گرین و جوست الفرز با ترجمه فرناز كامیار کتاب پرفروش هفته دوم مهر ماه است.

فروشگاه شهرکتاب شهید بهشتی بیشترین فروش را با کتاب "ادبیات مانوی" اثر مهرداد بهار تجربه کرده است و فروشگاه شهر کتاب ابن سینا در شهرک غرب کتاب "بیشعوری" اثر خاویر کرمنت. این کتاب را محمود فرجامی ترجمه کرده است.

و در آخر در فروشگاه شهر کتاب مرکزی کتابی از انتشارات مروارید با عنوان "چه‌قدر خوبیم ما" کتاب پرفروش هفته دوم مهرماه بوده است. این کتاب طنز را ابراهیم رها نوشته است.

نظر شما