شناسهٔ خبر: 39069 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مرادخانی: مشکل خانه تئاتر باید با گفت‌وگو حل شود / پایان تعمیرات تئاتر شهر زودتر از جشنواره فجر

علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اتفاقات اخیر خانه تئاتر، گفت: از دو طرف ماجرا درخواست خواهم کرد، جلسه‌ مشترکی برگزار و با گفت‌و گو مشکلات را حل کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛  علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اتفاقات اخیر خانه تئاتر، گفت: شاید خودم باید وسط بیایم و احتمالا از دو طرف ماجرا درخواست خواهم کرد، جلسه‌ مشترکی برگزار شود.

وی در پاسخ به اینکه وضعیت پیش آمده در خانه تئاتر و اختلافاتی که وجود دارد را چگونه می‌توان در سالی که به عنوان تئاتر نامگذاری شده است برطرف کرد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دنبال این هستم تا پس از کسب اطلاع بیشتر از ماجرا دقیق‌تر در جریان کار قرار بگیرم و از دو طرف هم خواهش خواهم کرد، در جلسه‌ای درباره اتفاقات پیش آمده صحبت کنند.

او با تاکید بر اینکه علاوه بر علاقه‌مندی به تئاتر در این حوزه مسئولیت هم دارد، افزود: باید راهی را پیدا کنیم تا پس از شنیدن نظرات به جمع‌بندی مناسبی برای حل مسائل موجود برسیم، چرا که در این حوزه گفت‌وگو و بحث زیاد است و البته یکسری از مسائل داخلی و مربوط به خانه تئاتر است که باید مشخص شوند.

مرادخانی در بخش دیگری از گفت‌وگویش اظهار امیدواری کرد: تعمیرات تئاتر شهر زودتر از جشنواره فجر به پایان برسد تا با چند اجرا سالن‌ها تست زده شوند و شرایط به طور کامل بررسی شود.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: دل‌نگرانی ما بیشتر به اجراهایی مربوط است که برای آنها برنامه‌ریزی شده است و به همین دلیل به مهندسین مشاوران فشار می‌آوریم که در نتیجه هر دو طرف کار یعنی عوامل اجرایی بازسازی و ما به عنوان بهره‌بردار در استرس و فشار قرار داریم اما امیدوارم امسال وضعیت تئاتر شهر به سرانجام برسد تا بعد از آن سراغ دیگر سالن‌هایی که وجود دارد و باید به آنها هم رسیدگی شود، برویم.

 

نظر شما