شناسهٔ خبر: 39090 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عدم استقبال دانشگاه‌ها از طرح کارت هوشمند دانشجویی

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: باوجود اینکه صدور کارت هوشمند دانشجویی طرح موفقی بود اما دانشگاه های زیادی از آن استقبال نکردند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  ابوالحسن ریاضی در خصوص آخرین وضعیت ارایه کارت هوشمند دانشجویی در دانشگاه های کشور گفت: این طرح به صورت آزمایشی در برخی از دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اجرا شد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه طرح کارت هوشمند دانشجویی طرح موفقی بود ولی هنوز دانشگاه های زیادی از این طرح استقبال نکردند.

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان یادآور شد: دانشگاه‌هایی که علاقمند به ارایه این کارت برای دانشجویان خود هستند، می توانند از تجربه دانشگاه خواجه نصیر به عنوان دانشگاهی که به صورت آزمایشی این طرح را اجرا کرده، استفاده کنند و عملکرد این کارت هوشمند را در ارایه خدمات مختلف دانشجویی بررسی کنند.

وی با بیان اینکه سازمان امور دانشجویان از دانشگاه هایی که قصد ارایه کارت هوشمند دانشجویی را دارند حمایت می‌کند، افزود: خدمات کارت هوشمند شامل اختصاص یافتن درصدهای مختلف تخفیف استفاده از رستوران‌های پیرامون دانشگاه، رستوران‌های بخش خصوصی دارای شعبه در داخل دانشگاه، سلف سرویس دانشگاه‌ها، تسهیلاتی برای استفاده از حمل و نقل عمومی، بن کتاب و برخی از خدمات شهرداری می‌شود.

به گزارش مهر، قرار بود مرحله اول اجرای طرح کارت هوشمند تا ۱۵ مهرماه برای ۲۲ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی چهار دانشگاه صنعتی خواجه نصیرطوسی، دانشگاه علم و صنعت، دو مرکز فنی و حرفه‌ای و دو واحد علمی و کاربردی و اجرا شود و اگر موفقیت‌آمیز بود، به تدریج در همه دانشگاه‌های سراسر کشور اجرایی شود.

نظر شما