شناسهٔ خبر: 39246 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حمیدرضا آذرنگ روایت نوستالژیک خود را با «هتلی‌ها» بیان می‌کند

نمایش «هتلی‌ها» جدیدترین نمایش حمیدرضا آذرنگ که قرار است از هفته اول آبان‌ماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود، روایتی نوستالژیک از یک زندگی معاصر است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، آذرنگ که پیش از این نمایش‌هایی چون «دو لیتر در دو لیتر صلح»، «خداحافظی نکردی با نغمه، سورچی»، «روزی روزگاری آبادان» و «خیال روی خطوط موزاری» را برگرفته از دغدغه‌های اجتماعی و انسانی روی صحنه برده است، با نمایش «هتلی‌ها» بار دیگر کارگردانی و بازیگری تئاتر را تجربه می‌کند. این نمایشنامه‌نویس و کارگردانی تئاتر که اغلب آثار نگارش شده توسط خود را به صحنه برده، این بار نمایشنامه «هتلی‌ها» به نویسندگی ساناز بیان را روی صحنه می‌برد.

«هتلی‌ها» روایتی ایرانی از یک زندگی معاصر است که در راستای موضوعات و دغدغه‌های پیشین حمیدرضا آذرنگ نگاشته و اجرا می‌شود.

در این اثر نمایشی علاوه بر آذرنگ بازیگرانی چون نسیم ادبی، آناهیتا همتی، بهاره کیان‌افشار، آیه کیان‌پور و سام کبودوند به ایفای نقش می‌پردازند. ضمن اینکه ستایش محمودی به عنوان بازیگر خردسال نمایش «هتلی‌ها»، در این نمایش حضور دارد.

حمیدرضا آذرنگ که در حال حاضر مشغول ایفای نقش در فیلم سینمایی «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده است و در مجموعه «دندون طلا» به کارگردانی داود میرباقری نیز حضور دارد، نمایش «هتلی‌ها» را از هفته اول آبان‌ماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌برد.

نظر شما