شناسهٔ خبر: 39254 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

وایت نهم؛

بهترین شیوه تذکردادن را امشب در «بزرگ راه همت» ببینید

نهمین قسمت از مجموعه مستند تلویزیونی «بزرگ‌راه همت» با عنوان «شیوه»، امشب روی آنتن شبکه افق خواهد رفت. این برنامه امشب یک‌شنبه ۲۶ مهرماه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

فرهنگ امروز: نهمین روایت از این مجموعه در سفر به تهران حکایت شیوه هایی است که ما برای بیان حرف مان بکار می گیریم.«بزرگ راه همت» در این قسمت با معرفی یک سوژه جالب، درباره شیوه درست تذکردادن و تذکر شنیدن با مردم گفتگو می کند.

شیوه شما برای گفتگو با دیگران چیست؟ پدر و مادر شما چگونه با شما حرف می زدند؟ شما با چه شیوه ای با فرزندان خود حرف می زنید؟ دوست دارید خطاهای شما چگونه به شما گفته شود؟ شما خطای دیگران را با چه شیوه ای با آنها در میان می گذارید؟ روایت نهم، حکایت گروهی است که در پی بهترین شیوه برای گفتگوی مردم با مردم است.

«بزرگ راه همت» در ۱۳ قسمت به نویسندگی و کارگردانی سیدامیر جاوید و تهیه‌کنندگی اباذر صالحیان، عنوان مجموعه مستندی است که سوژه‌های آن تمام ایران را شامل می‌شود و مخاطب در یک سفر دور و دراز، در هر قسمت از این مجموعه با فعالیت‌های فرهنگی خودجوش و مردمی مسافران «بزرگ راه همت» آشنا می‌شود.

خصوصیت مشترک این فعالیت‌ها، اتکای آنها به نیرو و منابع مردمی و خودجوش و پرهیز از استفاده از منابع و امکانات دولتی برای رشد و حیات است.

این مجموعه مستند هر هفته یکشنبه‌ها از شبکه افق روی آنتن صداوسیما می‌رود.

 

نظر شما