شناسهٔ خبر: 39289 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بررسی آیین نامه جدید ارتقا اعضای هیات علمی در جلسه روسای دانشگاه

سرپرست دانشگاه اصفهان گفت: در جلسه روز گذشته روسای دانشگاه ها آیین نامه جدید ارتقا اعضای هیات علمی بررسی و فرآیند اجرا برای روسای دانشگاه ها تشریح شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ هوشنگ طالبی افزود: در جلسه روز گذشته روسای دانشگاه ها فرآیند اجرا و ابلاغ آیین نامه جدید اعضای هیات علمی دانشگاه ها بررسی و تشریح شد که در این آیین نامه مباحث مربوط به حوزه پژوهش شفاف و روشن تر از گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: در آیین نامه جدید ارتقا اعضای هیات علمی دانشگاه ها تعداد بندها کاهش یافته بنابراین پراکندگی این آیین نامه نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است؛ بنابراین اجرای این آیین نامه راحت تر از آیین نامه های قبلی است.

سرپرست دانشگاه اصفهان تاکید کرد: همچنین وزیر علوم خط و مشی، عملکرد و انتظارات وزارت علوم از روسای دانشگاه ها را بیان کرد و روسای دانشگاه ها نیز مشکلات و مسائل حال حاضر دانشگاه ها را در این جلسه مطرح کردند.

طالبی خاطرنشان کرد: در این جلسه وزرای اطلاعات و کشور نیز حضور داشتند که مباحثی درخصوص مسائل پیرامونی کشور و مسائل بین المللی منطقه را برای روسای دانشگاه ها تشریح کردند.

محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه شهیدبهشتی نیز درخصوص جلسه روسای دانشگاه ها به خبرنگار مهر گفت: وزرای حاضر در این جلسه مباحث مربوط به منطقه، مسائل پیشرو و فضای عمومی کشور را برای روسای دانشگاه ها تشریح کردند.

وی بیان کرد: این جلسه بیشتر جنبه اطلاع رسانی از وضعیت عمومی کشور برای روسای دانشگاه ها را داشت که وزرای اطلاعات و کشور در این زمینه ها صحبت کردند.

نظر شما