شناسهٔ خبر: 39323 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حکم روسای ۳واحد دانشگاه آزاد تأیید شد

کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز گذشته تشکیل شد و احکام ریاست سه سرپرست واحدهای مرکز استان دانشگاه آزاد اسلامی را تایید کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، اعضای این کمیته صلاحیت قطعی و حکم ریاست سرپرستان مراکز استانی زاهدان، شهرکرد و گرگان دانشگاه آزاد اسلامی را که پیشنهاد رئیس این دانشگاه بود را تایید کردند.

بر اساس مصوبه این جلسه، دکتر امین رضا کمالیان به ‌عنوان رئیس واحد زاهدان و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، دکتر عبدالله قاسمی پیربلوطی به عنوان رئیس واحد شهرکرد و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری و دکتر آرین ساطعی رییس واحد گرگان و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، این واحدها را اداره خواهند.

تاکنون ۱۶ نفر از سرپرستان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب و تایید این کمیته شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده اند.

پیش از این قرار بود که تکلیف روسای دانشگاه های خوارزمی، پیام نور و اصفهان نیز در این جلسه مشخص شود.

بنابراین گزارش، هوشنگ طالبی از ۲۰ آذر ۱۳۹۲ سرپرست دانشگاه اصفهان، محمدعلی سبحان الهی از ۲۹ دی ۱۳۹۲ سرپرست دانشگاه خوارزمی، و محمد علی سرلک از ۸ دی ۱۳۹۳ به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور فعالیت می کنند.

البته شنیده شده بود که دکتر حسن ظهور، مشاور رئیس فرهنگستان، رئیس مرکز مطالعات علم و فناوری و دبیر شورای سیاستگذاری جایزه پیامبر اعظم (ص) از سوی وزارت علوم به جای دکتر محمد علی سرلک سرپرست دانشگاه پیام نور به این کمیته معرفی شده است که دراین جلسه قرار بود تعیین تکلیف شود.

آخرین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه ها، اواخر مرداد ماه برگزار شد و در این جلسه ۱۴ نفر از روسای دانشگاه ها معرفی شدند.

    نظر شما