شناسهٔ خبر: 39373 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سولماز نباتی: صنعتی شدن و تاثیر آن بر زندگی را به تصویر کشیده ام

این هنرمند نقاش گفت: در نمایشگاه «آناکرونیز» آثاری به نمایش درامده اند که به صنعتی شدن و اثری که بر زندگی ما گذاشته است می پردازد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ سولماز نباتی،هنرمند نقاش درباره برپایی نمایشگاهی از آثارش در گالری سیحون گفت: اولین نمایشگاه انفرادی من با عنوان «آناکرونیز» از چهارم مهر تا ۹ آبان در گالری سیحون برپاست.

وی درباره عنوان «آناکرونیز» اظهار داشت: آنا کرونیز به معنای اتفاق و رویدادی که در هیچ دوره تاریخی نیفتاده است؛ در این مجموعه  آثاری به نمایش درامده اند که مربوط به صنعتی شدن و اثری که بر زندگی ما گذاشته است.

نباتی افزود: در این نمایشگاه ۱۲ تابلو به نمایش درآمده است که از این تعداد ۸ اثر به مشاغل مختلفی مثل خیاط، راننده، نویسنده، نقال، ساعت ساز، عکاس، تلفن چی و آشپز پرداخته است  و چهار اثر دیگر المانی از فضای شهر است، تصاویر شهری مرده و تاریکی را  با افرادی که در شهر زندگی می کنند نشان می دهد، در واقع اینکه چه اتفاقی  برای شهر افتاده است را به تصویر کشیدم.

این هنرمند نقاش با بیان اینکه از  نمایشگاه «آناکرونیز» استقبال خوبی شده  است؛ گفت: آثار این نمایشگاه برای فروش بود و با توجه به شرایط اقتصادی امروز آثار خیلی خوب فروخته شدند؛ استقبال خوبی از نمایشگاه شد، بازخورد این نمایشگاه در فضای مجازی خیلی خوب بود، با توجه به اینکه گالری سیحون ۲ به طور جدی چند وقت است شروع به کار کرده است کسی انتظار این استقبال را نداشت.

سولماز نباتی درباره تکنیک آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه سیحون اظهار داشت: تکنیک  کار آبرنگ بود در واقع بیس کار آبرنگ بود و بعد طراحی با راپید انجام شده بود.

گفتنی است، سولماز نباتی هنرمند نقاش جوانی اسنت که تاکنون آثارش در نمایشگاه گروهی در کالیفرنیا،  نمایشگاهگالری ها جهان در باغ موزه صبا، گالری شیرین ، و گالری محسن به نمایش در آمده است.

نظر شما