شناسهٔ خبر: 39458 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مظفری: فیلم پوراحمد آپارتمانی است ولی شبیه «شب یلدا» نیست

مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون می‌گوید: از اینکه در کنار همنسلانش فیلم جدیدش را بازی می‌کند خوشحال است و اینکه اثر سینمایی جدید کیومرث پوراحمد شبیه «شب یلدا» نیست.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛، مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون و قهرمان فیلمهای سال‌های نه چندان دور سینمای ایران، چند سالی است که در فیلم سینمایی حضور نیافته است. آخرین بار در سال ۸۷ بود که در پروژه سینمایی بهرام بیضایی حضور داشت و قرار است بعد از گذشت ۷ سال، در فیلم سینمایی «کفش‌هایم کو» به کارگردانی کیومرث پوراحمد بازی کند.

مظفری می‌گوید که هنوز فیلم در مرحله پیش تولید است و قرار نیست زیاد در مورد آن صحبت کند. بازیگر فیلم سینمایی «کفش‌هایم کو» تنها به این بسنده کرد که خوشحال است که بعد از آخرین حضورش در کنار بهرام بضایی، قرار است در فیلم سینمایی کیومرث پور احمد بازی میکند. او همچنین گفت: خوشحالم  از اینکه در کنار هم نسلان خود همچون رضا کیانیان و فاطمه معتمد آریا هستم.

وی ضمن امیدواری برای بهبودی باران کوثری گفت: باران کوثری هم یکی دیگر از بازیگران این پروژه است که امیدوارم زودتر حالش خوب شود و به این پروژه سینمایی اضافه شوند.

مظفری ارائه اطلاعات بیشتر درباره درون‌مایه این فیلم را به زمان دیگری موکول کرد و با اشاره به فیلم سینمایی «شب یلدا» اثر دیگر کیومرث پوراحمد گفت: «کفش‌هایم کو» اگر چه فیلم آپارتمانی است ولی هیچ شباهتی با فیلم «شب یلدا» ندارد.

ایمان توکلی دستیار کارگردان و برنامه ریز، مهرداد میرکیانی طراح چهره پرداز و علی قائم مقامی به عنوان مجری طرح فیلم، از عواملی هستند که حضورشان در این فیلم قطعی شده است.

نوزدهمین اثر سینمایی پوراحمد این روزها در مرحله پیش تولید است و برای حضور در جشنواره فیلم فجر، به زودی جلوی دوربین می‌رود.

نظر شما