شناسهٔ خبر: 39514 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«طرح‌نویسی» را در سی‌امین شماره مجله حلقه‌وصل بیاموزید

نوشتن یک طرح خوب برای اجرای ایده های فرهنگی، نیاز اصلی فعالان فرهنگی کشور است به همین دلیل، «نشریه حلقه ‌وصل» در سی‌امین ماهنامه خود پس از دو شماره قبل که به موضوع ایده و ایده‌پردازی پرداخته بود، به موضوع «طرح‌ و طرح‌نویسی» اشاره کرده و به سراغ فعالان فرهنگی کشور رفته است.

فرهنگ امروز: «طرح و شیوه‌های طرح‌نویسی»، «طرح آن است که خود ببوید...»، «هدیه اختصاصی خدا به مجاهد فی سبیل‌الله»، «رنجی که از واردات ایده و طرح می‌بریم!»، «کاسبان طرح، بدون بودجه طرح نمی‌نویسند!»، «تاجران طرح، ما را هم گزیده‌اند!» از جمله عناوین مهم این شماره است.

کنکاش در خصوص مبحث طرح و ویژگی‌های یک طرح و طراح خوب و حواشی اطراف آن در سرویس «حلقه اول» قابل مشاهده است. ناصر گلدوزها، علی کاشفی‌پور، سیدمحمد دهنوی، محمدعلی ایزدخواستی، حجت‌الاسلام محسن صادقی و محمدحسین لطف‌علی‌زاده به این موضوع پرداخته‌اند. همچنین در این سرویس، هیئت «محبان علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع) ایلام» به عنوان یکی از موسسه های مطرح، معرفی شده است.

ادامه پرونده‌ ویژه «راهیان‌نور کردستان»، معرفی هیئت «محبان علی‌ابن ابی‌طالب(ع)» ایلام، پرونده متفاوت «دلایل پرخاش و عصبانیت» و «اخبار جبهه فرهنگی انقلاب» سراسر کشور به همراه مطالب «کارگروه تربیتی کشور» و «اخلاق و تاریخ ورزش‌ها» از دیگر موضوعات این شماره است.

«زنان جیغ‌جیغو و کم صبر، مردان بی‌اراده!»، «بی‌توجهی دولت، ما را به همه قله‌ها رساند» و «برخی از مسئولین می‌گویند نباید جانباز می‌شدید!» از مهم‌ترین عناوین این شماره حلقه وصل می‌باشند.

در ابتدای این شماره نشریه و در سرویس «آینه» می‌توانید در جریان اخبار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور قرار بگیرید. همچنین آَشنایی با پیش‌مرگان کرد مسلمان و گزارش راهیان نور کردستان از دیگر مطالب این سرویس است.

در سرویس «نمط» شماره 30 حلقه‌وصل به موضوعات مربوط به «دلایل پرخاش و عصبانیت» در محیط‌های اجتماعی اشاره گردیده.

اخبار نشست تخصصی فعالان موسسات تربیت محور کشور در تهران و گفتگویی جدی با دبیرکارگروه تربیت محور کشور «حجت‌الاسلام وافی» نیز در سرویس«آموزش» قابل مشاهده است.

حلقه وصل، در بخش «خط ویژه» هم با پرونده «وضعیت اخلاق در ورزش» و تاریخ ورزش‌ها و اثرات آن در سبک زندگی، شماره 30 این ماهنامه فرهنگی تشکیلاتی را به اتمام رسانده است.

نشریه حلقه وصل به سردبیری صادق یزدانی منتشر می‌شود.

برای دریافت این نشریه با شماره تلفن 5و77655134 تماس و برای اطلاع از آخرین خبرهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مشاهده مطالب بیشتر این مجموعه، می‌توانید از سایت Hvasl.ir  نیز استفاده کنید.

نظر شما