شناسهٔ خبر: 39573 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نمایش موش توی پیت حلبی دو اجرایی می شود

نمایش موش توی پیت حلبی به کارگردانی سید علی هاشمی روزهای پایانی هفته جاری در دو نوبت میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ این اثر نمایشی که از۲۶ مهر ماه اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز کرده، تا پایان اجراهای خود روزهای پنجشنبه و جمعه هرهفته در اجرای اول این اثر نمایشی در روزهای یاد شده ساعت ۱۸ و اجرای دوم ساعت ۲۰:۱۵ به روی صحنه خواهد رفت.
داستان این نمایش که متن آن توسط نوشین تبریزی نوشته شده است، دریک خانه قمرخانمی دهه ۴۰ رخ می دهد. در طول روایت داستان مشکلات ساکنان این خانه را می بینیم و با پناه گرفتن یک چریکه انقلابی در این خانه، اتفاقاتی برای ساکنان رخ می دهد.
نمایش «موش توی پیت حلبی» با بازی سیما تیرانداز، غزاله جزایری، لیلی جنیدی، فریبا خادمی، علی دستان پور، رضا سخایی، کاظم سیاحی، لیلی فرهادپور، تبسم هاشمی حائری، شکوفه هاشمیان و نوید هدایتی پور و بازیگر نوجوان محمد مهدی احدی به صحنه می رود.
طراحی صحنه این نمایش را سعید حسنلو انجام می دهد و طراح لباس آن الهام محمدی است.
این نمایش با کارگردانی سیدعلی هاشمی از ۲۶ مهرماه تا ۲۹ آبان در تالار سایه مجموعه تئاترشهر به صحنه می رود و عکاس این نمایش نگین شکیبا است.
برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهربه سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنید.

نظر شما