شناسهٔ خبر: 39601 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پخش آنونس انیمیشن «شاهزاده روم» در سینماها/ پخش تیزرهای تلویزیونی از هفته آینده

حامد جعفری، تهیه‌کننده «شاهزاده روم» از پخش آنونس تبلیغاتی انیمیشن سینمایی در سینماهای حوزه هنری و شهرداری خبر داد و گفت: این آنونس که توسط حسن ایوبی تولید شده است پیش از فیلم‌های در حال اکران ازجمله «محمد(ص)» مجید مجیدی و «قندون جهیزیه» علی ملاقلی‌پور به نمایش در می‌آید.

فرهنگ امروز: وی افزود: تیزرهای متعددی نیز برای این انیمیشن تهیه شده است که از هفته‌ آینده در شبکه‌های مختلف تلویزیونی به نمایش درمی‌آید. این تیزرها با توجه به مخاطبین شبکه‌های مختلف تلویزیون تهیه شده است.

تهیه‌کننده «شاهزاده روم» در مورد برنامه‌های تبلیغاتی پیش از اکران این انیمشین سینمایی که قرار از ۱۳ آبان ماه در گروه آزاد در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآید، گفت: به زودی یک نشست خبری برای رسانه‌ها برگزار خواهیم کرد که در آن جزئیات برنامه‌های تبلیغاتی ما تشریح می‌شود و کمپین تبلیغاتی «شاهزاده روم» آغاز به کار می‌کند.

انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» محصول گروه «هنر پویا»، کنسرسیوم مشترک موسسات «سلوک افلاکیان» و «هفت سنگ» است که در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر توانست دو لوح تقدیر ویژه کسب کند. این انیمیشن که به تهیه‌کنندگی حامد جعفری تولید شده است درباره زندگی پرنسسی مسیحی و پاک‌دامن به نام «ملیکا» نوه قیصر کبیر روم است که دست سرنوشت او را به بلاد اسلامی می‌آورد و در نهایت مادر امام عصر (عج) می‌شود.

«شاهزاده روم» با شعار «فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید» از ۱۳ آبان ماه همزمان با روز دانش آموز در گروه سینمایی آزاد اکران خود را آغاز خواهد کرد.

نظر شما