شناسهٔ خبر: 39686 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«دعوتنامه» را در مشهد می‌سازم/ گرفتن مجوز برای فیلمبرداری در حرم

مهرداد فرید که به تازگی مجوز ساخت فیلم «دعوتنامه» را گرفته است، می‌گوید باید برای بخش‌هایی از داستان دوربین را داخل حرم رضوی ببرد و برای این کار به دنبال مجوز است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مهرداد فرید که به تازگی مجوز ساخت فیلمنامه «دعوتنامه» را دریافت کرده است درباره این اثر که نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده دارد، گفت: «دعوتنامه» فیلمی با موضوع زائران حرم امام رضا(ع) است و با توجه به موضوع آن، لازم است بخشی از فیلمبرداری در کنار حرم امام رضا (ع) انجام شود.

وی تاکید کرد: لزوم فیلمبرداری بخش هایی از داستان «دعوتنامه» در حرم رضوی ما را نیازمند دریافت مجوزهای لازم از آستان قدس رضوی کرده تا بتوانیم شرایط لازم برای فیلمبرداری سکانس های مورد نظر در حرم را بدست آوریم.

به گفته وی، «دعوتنامه» در مشهد ساخته می شود به همین دلیل با استقرار گروه فیلمبرداری در مشهد، پیش تولید کار نیز در آن شهر آغاز می شود.

کارگردان فیلم سینمایی «بی تابی بیتا» بیان کرد: در حال مذاکره با بازیگران و دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستیم ولی تا امروز حضور هیچ کدام از هنرمندان در این فیلم قطعی نشده است.

فرید در پایان تاکید کرد: اگر مجوزهای مورد نظر توسط آستان قدس رضوی زودتر صادر شود، فکر می کنم که بتوانیم این فیلم را برای سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

مهرداد فرید پیش از این در مصاحبه ای با خبرگزاری مهر بیان کرده بود که فیلمنامه این اثر درباره زائران حرم امام رضا(ع) و تاثیری که این زائران از آن حال و هوا می گیرند است که به واسطه این موضوع مسایل اجتماعی روز نیز مرور می شود.

نظر شما