شناسهٔ خبر: 39716 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رمان جدیدی از استیون کینگ منتشر می‌شود

انتشارات ماها از استیون کینگ رمان جدیدی را منتشر خواهد کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ "یابنده نگهبان" عنوان رمانی از نویسنده سرشناس آمریکایی، استیون کینگ است که قرار است در انتشارات ماها منتشر شود. این کتاب را سمیه داننده به زبان فارسی برگردانده است.

استوین کینگ نویسنده‌ای است با آوازه جهانی که آثار بسیاری از او مورد توجه و اقتباس سینماگرانی نظیر استنلی کوبریک، برایان دی پالما و فرانک دارابونت بوده است.

این نویسنده در ایران نیز نویسنده شناسی است. انتشارات افراز از این نویسنده آثار بسیاری را منتشر کرده است؛ "فصول گوناگون: داستانی زمستانی" و کتاب "تاریکی مطلق" از آخرین آثار منتشر شده در انتشارات افراز از این نویسنده بنام است. 
"فصول گوناگون: داستانی زمستانی" شامل چهار داستان در چهار سبک، با حال و هوا و موضوع مختلف است که در سال ۱۹۸۲ نگاشته شده است. این کتاب در سال ۱۹۸۳ نامزد بهترین مجموعه داستان جایزه World Fantasy Awards بوده است. 
کتاب "تاریکی مطلق" هم که نسخه اصلی آن با عنوان "Full Dark, No Stars" در سال ۲۰۱۰ میلادی منتشر شده، شامل سه داستان با عناوین "معامله منصفانه"، "یک ازدواج موفق" و "گربه جهنمی" است.

در داستان تاریک و جذاب "معامله منصفانه"، کینگ خواننده را با استریتر - مردی مبتلا به سرطان- آشنا می‌سازد. او که برای افزایش طول عمرش حاضر است دست به هر کاری بزند، معامله‌ای عجیب با فروشنده دوره‌گردی انجام می‌دهد، فروشنده‌ای که کارش افزایش و تمدید چیزهاست. اما برای هر معامله، قیمتی گزاف باید پرداخت.

در داستان "یک ازدواج موفق"، خواننده با این سؤال روبه‌رو می‌شود: آیا امکان شناخت واقعی هر کسی وجود دارد، حتی آنان که بسیار دوست‌شان داریم؟ زمانی که شوهر دارسی به یکی از سفرهای کاری‌اش رفته، دارسی در پی یافتن باتری به گاراژ خانه می‌رود و پای‌اش به جعبه‌ای در زیر میز می‌خورد. این اتفاق کوچک، او را به کشف اسرار تاریک و وحشتناک شوهرش پس از بیست و پنج سال ازدواج سوق می‌دهد. چه کار می‌کردید اگر مردی که همیشه آراسته و مرتب است، همان مردی نباشد که شما فکر می‌کنید می‌شناسید؟ و حالا او در راه بازگشت به خانه است...

استیون کینگ که تا امروز آثار متنوعی را در ژانر وحشت به رشته تحریر درآورده در کشورهای انگلیسی زبان هواداران بی‌شماری دارد و آثارش سال‌ها است که در رده پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین آثار ادبی جهان قرار گرفته است. همچنین بسیاری از آثار او توسط کارگردان‌های مطرح به فیلم سینمایی تبدیل شده است.

تاکنون کتاب‌های "برج تاریک" (سه جلد)، "سواری مرگ"، "امیدهای جاودان بهاری"، "بلیز"، "تلفن همراه"، "هر آنچه دوست داری از دست خواهی داد"، "خواهران کوچک ایلوریا و مرد کت‌شلوارمشکی" و "مسیر سبز" از اثار استیون کینگ در انتشارات افراز منتشر شده است.

نظر شما