شناسهٔ خبر: 39763 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

در دوران پساسینمایی عضویت من را در انجمن منتقدان بپذیرید

رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نهمین شب منتقدان و نویسندگان سینمایی اظهار کرد که بعد از پایان دوره مدیریت خود در سینما، مایل است عضو انجمن منتقدان سینما شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل مهر؛ حجت‌الله ایوبی در مراسم نهمین شب منتقدان و نویسندگان سینمای ایران که شامگاه ۱۰ آبان‌ماه در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، به عنوان آخرین سخنران روی صحنه حضور پیدا کرد. وی با اشاره به اینکه قصد داشت در این مراسم صحبت‌هایی جدی و مهم درباره سینمای ایران داشته باشد ولی دیگر زمانش فراهم نیست، افزود: ترجیح می‌دهم این بیان صحبت‌ها را به زمان دیگری موکول کنم.

رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اگر قرار باشد در دوران پساسینمایی خودم همچنان در سینما فعالیت خود را ادامه دهم در انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی عضو خواهم شد، اظهار کرد: امیدوارم انجمن منتقدان عضویت من را قبول کنند. اگر عضو انجمن شوم، برای یکسال مطالبی برای ارائه دادن دارم.

وی خطاب به اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران یادآور شد: امیدوارم اعضای انجمن همانند بسیاری از مردم ایران، اهل گفتگو نباشند زیرا معنای گفتگو این است که فقط یکطرفه صحبت کنیم و اهل شنیدن نباشیم. از این رو امیدوارم منتقدان سینما اهل گفت و شنود باشند.

مراسم نهمین شب منتقدان و نویسندگان سینمای ایران با معرفی برگزیدگان یک سال گذشته سینمای کشور از نگاه منتقدان، برگزار شد.

نظر شما