شناسهٔ خبر: 39780 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شکست ساندرا بولاک و بردلی کوپر در گیشه

«بحران برند ماست» فیلم جدید ساندرا بولاک با شکست کامل در گیشه در این زمینه با بردلی کوپر و فیلم جدیدش، «سوخته» همراهی کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ «مریخی» ساخته ریدلی اسکات توانست با تکیه بر استقبال نشدن از ساندرا بولاک و بردلی کوپر و فیلم های تازه‌شان، همچنان در صدر فروش باکس آفیس آمریکا باقی بماند.

سهم «بحران برند ماست» با بازی ساندرا بولاک محصولی از کمپانی برادران وارنر تنها ۳.۴ میلیون دلار از گیشه آخر هفته هالووینی در فروش هفتگی سینماهای آمریکا بود. این کمدی درام سیاسی که جرج کلونی تهیه کننده‌اش بوده و بیلی باب تورنتون از دیگر بازیگرانش، جایگاه هشتم جدول فروش را اشغال کرد. این فیلم طنز درباره انتخابات ریاست جمهوی آمریکای لاتین، بدتربن افتتاحیه فیلمی از ساندرا بولاک را رقم زد.

بردلی کوپر نیز که در فیلم جدیدش «سوخته» در نقش یک آشپز ظاهر شده که قصد دارد اشتباه‌های گذشته‌اش را جبران کند، با اکران گسترده، تنها فروشی ۵ میلیون دلاری را ثبت کرد و در ردیف پنجم قرار گرفت. این در حالی است که فیلم کمپانی واینستین با هزینه ۲۰ میلیون دلاری به کارگردانی جان ولز ساخته شده است. توزیع کننده کمپانی سازنده هم گفت این فیلمی کوچک است که ما خرج کمی برایش کردیم، اما انتظار داشتیم با اقبال بیشتری روبه رو شود. وی افزود: این شکست مربوط به بازی بردلی کوپر یا کارگردانی نمی‌شود بلکه زمان نامناسب اکران آن موجب فروش کم شده است. بردلی کوپر با فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال پیش باکس آفیس آمریکا را ارایه کرده بود.

این در حالی است که «مریخی» از کمپانی فاکس با ۱۱.۴ میلیون دلاری که این هفته فروخت، در مجموع فروشش را به بیش از ۱۸۲ میلیون دلار رساند و اول ماند.

جایگاه دوم و سوم هم به محصولات سونی رسید و «گوسبامپز» در سومین هفته اکرانش فیلم دوم هفته شد و با فروش ۱۰.۲ میلیون دلاری در مجموع ۵۷.۱ میلیون دلار را کسب کرد و «پل جاسوسان» فیلم استیون اسپیلبرگ با بازی تام هنکس در سومین هفته نمایشش ۸ میلیون دلار دیگر فروخت و فروشش را به ۴۵.۲ میلیون دلار رساند.

فیلم بعدی در جدول فروش «هتل ترانسیلوانیا» است که در ششمین هفته اکرانش با فروش ۵.۸ میلیون دلاری در مجموع ۱۵۶ میلون دلار فروش کرد.

اسیتو جایز با افت فروشی ۶۴ درصدی در رده دهم ایستاد تا در چهار هفته تنها ۱۴.۵ میلیون دلار فروخته باشد.

در عین حال فیم جدید رابرت ردفورد «حقیقت» با همراهی کیت بلانشت که درامی سیاسی است، کمتر از یک میلیون دلار فروش کرد و در ردیف ۱۰ فیلم اول باکس آفیس جایی نیافت.

نظر شما