شناسهٔ خبر: 39796 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نمایشگاه کتاب‌های دانشگاهی به دانشگاه تهران می‌رود

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌های کاربردی و دانشگاهی از اول تا چهارم آذرماه در دانشگاه تهران برپا می‏‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛  بنا بر اعلام، در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌های کاربردی و دانشگاهی، عمده آثار، کتاب‏‌های اوریجینال (اصیل) خواهند بود که از سال ۲۰۱۲ به بعد منتشر شده‏‌اند و هیچ‌گونه کتاب‌ افست یا منتشرشده بدون اخذ مجوز از ناشر اصلی عرضه نمی‌شود.

این آثار همگی به زبان‌های خارجی از جمله انگلیسی، عربی، آلمانی و فرانسه هستند و برخلاف نمایشگاه‌هایی که از سوی انجمن ناشران دانشگاهی برپا می‏‌شود، در این نمایشگاه تاکید بر عرضه کتاب‏‌های خارجی است.

در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی، کتاب‏های ارائه‌شده با تخفیفی حداقل ۱۵ درصدی تا ۷۰ درصدی عرضه می‌شوند.

ثابت بودن قیمت کتاب‌های مشترکی که توسط چند شرکت در نمایشگاه عرضه شده‌اند و نیز فراهم بودن استفاده از دستگاه‌های کارتخوان و بن کارت از ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه است.

سیزدهمین نمایشگاه بین‏المللی کتاب‌های کاربردی و دانشگاهی از ساعات ۹ تا ۱۷ در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برپا خواهد بود.

بر اساس این خبر، انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان این رویداد فرهنگی را برگزار می‌کند که به عنوان بزرگ‏ترین نمایشگاه بین‎المللی کتاب در ایران بعد از نمایشگاه کتاب تهران شناخته می‏‌شود.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب‌های کاربردی و دانشگاهی، سال گذشته در دانشگاه تربیت مدرس برپا شد.

نظر شما