شناسهٔ خبر: 39818 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، به مناسبت فرارسیدن 13 آبان

معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری به مناسبت فرا رسیدن یوم الله سیزدهم آبان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش فرهنگ امروز یه نقل از ایسنا؛ متن بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری به این شرح است: سیزدهم آبان ماه یادآور عزت طلبی و استقلال خواهی ملتی است که در طول تاریخ پر فراز و نشیب خود، هرگز راه تعالی و پیشرفت را رها نکرده است. در این روز جوانان دانشجو و دانش آموز به تأسی از رهبران و قهرمانان استقلال طلب خود، کمال جویی و تعالی طلبی خود را به منصه ظهور رساندند و نشان دادند که نسل جوان ایرانی همواره، همراه بلکه پیشروی حرکت‌های انقلابی و ارزشمدارانه است. رخدادهای این روز تاریخی نشانگر نقش بی‌بدیل نسل جوان در پیشرفت و حرکتهای تعاملی ملت ایران است و امروز هم حضور نسل جوان معاصر در پاسداشت افتخارآفرینی‌ها و رشادت‌های نسلهای پیشین بارقه‌های امید را فروزان نگه میدارد. امیدهایی که به خصوص با مشارکتهای آگاهانه و فرصت‌طلبی هوشمندانه‌ دانشجویان و دانش‌آموزان این مرز و بوم زنده و بالنده خواهد ماند.

امسال در شرایطی روز تاریخی سیزده آبان را گرامی میداریم که ملت رشید ایران شاهد به بار نشستن مقاومت تاریخی خود در رویارویی با قدرتهای جهانی، برای حفظ استقلال و عزت ملی و حراست از آرمانهای انقلابی است. این ملت، قدرشناس پایمردی و مجاهدت همه رادمردانی است که با صلابت و همت والا در میادین مختلف، از آرمانها و ارزشهای اصیل ملی-دینی و انقلابی‌اش دفاع کرده‌اند و سرفرازانه این راه پرافتخار را ادامه خواهد داد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز همه همکاران دانشگاهی، اعم از اساتید و دانشجویان، را به تداوم حماسه‌آفرینی‌های پرشور در میادین مختلف، بالاخص در عرصه علم و فرهنگ و فناوری فرا میخواند و خود را ملزم میداند که تمام همت و توان خود را برای پیشرفت کشور و تلاش برای سعادت ملت و تحقق آرمانهای ملی و افق‌های بلند ترسیم شده توسط رهبری معظم انقلاب به کار گیرد و به لطف الهی در این مسیر هیچگونه تردیدی را به خود راه نخواهد داد. ان‌شاءالله.

نظر شما