شناسهٔ خبر: 39861 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دومین شماره مجله «اندیشه مهر» منتشر شد

به کوشش گروه دین و اندیشه خبرگزاری مهر، دومین شماره مجله «اندیشه مهر»، با مطالب متنوعی شامل گفتگو، گزارش و یادداشت منتشر شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ شماره دوم مجله «اندیشه مهر»، حاوی مطالب متنوعی پیرامون مباحث دینی و مذهبی، فلسفی و علوم اجتماعی و ...، منتشر شد.

گفتگو با علیرضا پیروزمند و شفیعی سروستانی درباره جهانی اندیشی، گفتگو با داود مهدوی زادگان درباره اندیشه احیای خلافت و دو گفتگوی ویژه با استاد دانشگاه هاروارد و یک عضو انجمن فیلسوفان امریکا درباره فلسفه اسلامی در این شماره منتشر شده است. همچنین در این شماره شاهد گپ و گفتی خودمانی با دکتر غلامرضا اعوانی خواهید بود. گفتارهایی از مرتضی فرهادی درباره «ضرورت توجه مردم شناختی به مسأله آب»، بیژن عبدالکریمی درباره «مطهری و عدم درک سوبژکتیویسم جدید» و مسعود عالمی درباره «فقر و سوء مدیریت» از جمله مطالب این شماره مجله اندیشه مهر است.

گزارشی از سفر آیت الله نوری همدانی به جمهوری آذربایجان، نیز در این شماره به چشم می خورد.

گزارش سخنرانی حمید پارسانیا در همایش «اسفار مجازی»، سخنرانی عبدالحسین خسروپناه در دومین شب علوم انسانی و نشست نقد وبررسی کتاب «امت و امامت» شریعتی از جمله گزارش هایی است که در این شماره از مجله تقدیم حضور مخاطبان گردیده است.

یادداشتی از دکتر حسین فلسفی با عنوان «پی رنگ فلسفه اسلامی» و دو یادداشت درباره برنامه فلسفه برای کودکان(فبک) و همچنین پرونده ای درباره ابن سینا نیز از جمله مطالبی است که در شماره دوم مجله اندیشه مهر به انتشار رسیده است.

گروه دین و اندیشه خبرگزاری مهر با امید به عنایت خداوند متعال قصد دارد مجله اندیشه مهر را به صورت ماهانه با مطالب برگزیده خود منتشر نماید. اولین شماره این نشریه اواخر شهریورماه منتشر شد.

دومین شماره اندیشه مهر را از اینجا دریافت کنید.

نظر شما