شناسهٔ خبر: 39866 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای وام اشتغال دریافت می‌کنند

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از ارایه وام اشتغال به فارغ التحصیلان این دانشگاه خبر داد و گفت: این وام در راستای تفاهم با صندوق کارآفرینی امید به فارغ التحصیلان اعطا می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مسعود شفیعی گفت: تفاهم نامه همكاری مابين صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم و صندوق كارآفرينی اميد منعقد شد که یکی از بندهای آن مربوط به وام اشتغال بود.

وی افزود: به موجب این تفاهم نامه و در راستای حمایت از کارگاه‌های مهارتی فنی و حرفه ای، شرکت های دانش بنیان و کارآفرینی فارغ التحصیلان این دانشگاه می توانند از  ۱۰ تا  ۱۰۰ میلیون تومان وام قرضه الحسنه با اقساط ۶۰ ماهه دریافت کنند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای تصریح کرد: علاوه بر صندوق کارآفرینی امید، با صندوق الکترونیک وزارت صنعت معدن و تجارت نیز رایزنی هایی انجام داده ایم.

به گزارش مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نیز پیش از این جزئیاتی را در خصوص وام اشتغال اعلام کرده بود. بر این اساس دانشجویانی که از طریق صندوق رفاه دانشجویان به صندوق کارآفرینی امید معرفی شوند از ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان وام اشتغال دریافت می کنند. وام اشتغال در ۶۰ قسط قرض الحسنه باید بازپرداخت شود.

نظر شما