شناسهٔ خبر: 39911 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ایرانیان مقیم آلمان به تماشای «قندون جهیزیه» نشستند

فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی پور در سه شهر فرانکفورت، کلن و هانوفر در کشور آلمان به نمایش در آمد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی ملاقلی پور کارگردان فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» درباه نمایش این فیلم در سه شهر در آلمان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده فیلم «قندون جهیزیه» را برای ایرانیان مقیم آلمان در سه شهر فرانکفورت، کلن و هانوفر نمایش دادیم و خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شدیم.

وی ادامه داد: نمایش مجموع فیلم های ایرانی در آلمان با هماهنگی محمد یوسفی انجام می شود و هماهنگی اکران «قندون جهیزیه» در سه شهر در کشور آلمان نیز از طریق وی انجام شد. همه تماشاگران این فیلم ایرانی های مقیم آلمان و ساکن در این سه شهر بودند و بلیت همه سانس های نمایش نیز به فروش رفت.

ملاقلی پور درباره فروش فیلم «قندون جهیزیه» در تهران و شهرستان‌ها نیز گفت: مجموع فروش این فیلم در تهران یک میلیارد و دویست میلیون تومان بوده و در شهرستان ها نیز فروشی معادل با ۳۷۰ میلیون تومان داشته است.

این کارگردان در پایان تاکید کرد: نمایش فیلم «قندون جهیزیه» به صورت تک سانس در سینماهای آزادی، کوروش، پردیس زندگی و ملت ادامه دارد. همچنین این فیلم در بابل، اردبیل، قزوین، شاهین شهر، تبریز، نجف آباد، اصفهان و شاهین شهر روی پرده است.

نظر شما