شناسهٔ خبر: 39941 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اتمام بازنگری فاز اول سرفصل‌های رشته مدیریت در کارشناسی ارشد

رئیس کارگروه رشته مدیریت شورای تحول و ارتقای علوم انسانی گفت: بازنگری فاز اول سرفصل های رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد به اتمام رسیده و از مهر ماه سال تحصیلی آینده اجرایی می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ لطف‌الله فروزنده با اشاره به آخرین وضعیت بازنگری رشته مدیریت گفت: سرفصل‌های دوره کارشناسی مدیریت بررسی شده و تغییرات لازم در سرفصل‌ها انجام گرفت.

اجرای رشته کارشناسی مدیریت از سال تحصیلی جدید

وی ادامه داد: برنامه آموزشی و سرفصل‌های طراحی شده برای این رشته در دوره کارشناسی به شورای تحول ارائه  و وزارت علوم ارایه شد و پس از تصویب نهایی وزارت علوم نیز آن را ابلاغ کرد و از مهر ماه امسال اجرایی می شود.  

رئیس کارگروه رشته مدیریت شورای تحول و ارتقای علوم انسانی افزود:در دوره کارشناسی مدیریت فقط سه گرایش اصلی مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی را داریم و بقیه گرایش‌ها که ذیل این رشته یا گرایش‌های اصلی تعریف می‌شود از دوره کارشناسی ارشد به شکل مجزا در خواهد آمد.

وی افزود: اکنون مشغول بررسی و تدوین سرفصل‌های دوره کارشناسی ارشد هستیم و هر کدام از رشته‌های مدیریت دولتی و بازرگانی و صنعتی در این مقطع هفت تا هشت گرایش خواهند داشت.

اتمام بازنگری فاز اول رشته های کارشناسی ارشد مدیریت

فروزنده خاطرنشان کرد: کار بازنگری یک کار مستمر است و اکنون فازاول بازنگری رشته‌های مدیریت دولتی و بازرگانی و صنعتی کارشناسی ارشد به اتمام رسیده و بر روی سایت وزارت علوم قرار گرفته و از مهرماه سال آینده اجرایی می شود.

آغاز بازنگری رشته های دکتری مدیریت

رئیس کارگروه رشته مدیریت شورای تحول و ارتقای علوم انسانی افزود: اکنون بحث مقطع دکتری مدیریت نیز در کارگروه بازنگری رشته مدیریت شورای تحول آغاز شده است اینکه فلسفه دکتری رشته مدیریت باید چه باشد؟ چه دروسی باید بازنگری شود، خروجی که انتظار داریم دراین مقطع چیست؟ همه در دستور کار قرار دارد.

تدوین منابع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت

وی در خصوص منابع رشته مدیریت در مقطع کارشناسی نیز گفت: یک تعداد دروس کارشناسی را مشخص کرده ایم که منابع آن در حال تدوین است.

نظر شما