شناسهٔ خبر: 39963 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۴ مجموعه شعر سپید جدید منتشر شد

انتشارات داستان سرا ۴ مجموعه شعر جدید را منتشر و راهی بازار نشر کرد

 به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ انتشارات داستان سرا در شیراز، به تازگی ۴ مجموعه شعر سپید جدید را منتشر و راهی بازار نشر کرده است. یکی از این کتاب‌ها، «جزیره‌های شادی» نام دارد که سروده امیرحسین تیکنی است.

این کتاب ۲ دفتر شعر با عناوین «پیراهن آبی کم رنگ تو» و «دریاهایی که در غیاب تو گریسته ام» را شامل می شود که ۴۴ شعر در آن ها درج شده است.

این کتاب با ۱۲۸ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۸۰ هزار ریال منتشر شده است.

دومین کتاب، مجموعه شعر «خیابان بدون قافیه راه افتاد!» سروده حسین تیموری است. این کتاب ۳۹ قطعه شعر سپید را شامل می شود که نام اولین شان «پا توی کفش کلمات نمی رود» و عنوان آخرین شان نیز «دنیا به دور بغض هایم» است.

این کتاب با ۷۲ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۶۰ هزار ریال منتشر شده است.

«دیگر خودت هم این همه تو نیستی!» عنوان دیگر مجموعه شعری است که این ناشر به تازگی منتشر کرده است. شاعر سروده های این کتاب، محمد نجفی است.

این مجموعه هم ۴۰ قطعه از اشعار کوتاه این شعرسرای جوان را شامل می شود.

این کتاب با ۵۲ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۵۰ هزار ریال منتشر شده است.

چهارمین کتاب شعر جدید داستان سرا هم عنوانی ضد جنگ دارد. این کتاب که با نام «تفنگ را از لغت نامه های جهان بر خواهم داشت» به چاپ رسیده، سروده غلام امینی دومشهری است.

اکثر اشعار این کتاب با موضوع جنگ سروده شده اند اما جنگ حتما به صورت آشکار در آن ها حضور ندارد. جنگ در این مجموعه، گاهی با مظاهرش و در روستای سراینده اشعار یعنی دومشهر به چشم می آید. این کتاب ۳۶ شعر را شامل می شود.

این کتاب با ۶۰ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۵۰ هزار ریال منتشر شده است.

نظر شما