شناسهٔ خبر: 39976 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حضور گسترده و قابل تامل رسانه های غیر دولتی در نمایشگاه مطبوعات

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها شاهد حضور گسترده و قابل تامل رسانه های غیر دولتی هستیم.

 به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام نجف لک زایی عصر یکشنبه در جریان بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به شور و نشاط در این دوره از نمایشگاه مطبوعات، اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز دومین روز از نمایشگاه مطبوعات در حال سپری شدن است اما شاهد حضور و استقبال گرم بازدیدکنندگان و علاقه مندان حوزه رسانه و مطبوعات هستیم.
رییس پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی در ادامه با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه مطبوعات شاهد حضور گسترده و قابل تامل رسانه های غیر دولتی هستیم، ابراز داشت: انتظار ما این است که برگزاری نمایشگاه مطبوعات با نظارت دولت و توسط انجمن ها صورت گیرد.
وی به تنوع ایجاد شده در جانمایی غرفه ها اشاره کرد و بیان داشت: در این دوره از نمایشگاه مطبوعات نوع عرضه رسانه ها و حضور در نمایشگاه نسبت به دوره های گذشته تفاوت چشمگیری یافته است.
حجت الاسلام لک زایی با اشاره به حضور گسترده رسانه ها در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه مطبوعات می تواند فرصتی مناسب برای رسانه ها و اهالی قلم باشد.
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها تا ۲۲ آبان ماه ۹۴ در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.

نظر شما