شناسهٔ خبر: 40079 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تفاهم نامه همکاری دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد با نروژ

عضو هیئت علمی دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی از امضای تفاهم نامه دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد با دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه نروژ خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمدرضا رسولی با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اظهار داشت: سال گذشته دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز با دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه نروژ تفاهم ناهم همکاری در حوزه آموزشی و پژوهشی امضا کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس این تفاهم نامه که امسال اجرا شده است اساتیدی از این دانشگاه برای عملیاتی کردن تفاهم نامه به تهران آمده اند، افزود: این تفاهم نامه در حوزه آموزشی و پژوهشی و همکاری های علمی و آموزشی، تبادل دانشجو و اساتید منعقد شده است.

رسولی افزایش سطح محتوای درسی در حوزه علوم ارتبات و رسانه را از جمله اهداف امضای این تفاهم نامه برشمرد و گفت: هدف این است که از آموخته ها و پژوهش های دو طرف در حوزه روزنامه نگاری و ارتباطات استفاده کنیم. بر این اساس دانشجویان که می خواهند رساله های خود را بگذرانند می توانند به شکل متقابل بر اساس این تفاهم نامه اقدام کنند.

معاون دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز تاکید کرد: این تفاهم نامه فقط در حوزه آموزش نیست و در بخش پژوهش نیز انجام تحقیقات و تهیه مقالات مشترک و نشریات علمی مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته رسولی اجرای این تفاهم نامه با حضور دو تن از اساتید نروژی و ارائه دو مقاله پژوهشی آغاز و پیش بینی شده است تا سال آینده سایر مفاد این تفاهم نامه نیز عملیاتی شود.

نظر شما