شناسهٔ خبر: 40361 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگاه آموزشی نخبگان قرآنی کشور برگزار می شود

کارگاه آموزشی راه‌یافتگان مرحله استانی به کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در جوار حرم رضوی برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این مطلب اظهار داشت: در این راستا در روزهای ۴ و ۵ آذرماه کارگاه آموزشی برای تمام راه‌یافتگان از مرحله استانی به کشوری در مسابقات قرآن این سازمان در جوار حرم رضوی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در گذشته استادان طراز اول قرآنی کشورمان در برخی از استان‌ها حضور داشتند و شرایط مساوی برای همه استان‌ها حاکم نبود و امکان استفاده از تجارب این اساتید میسر نبود.

وی افزود: این اردوی آموزشی که طلیعه آن کارگاه و دوره‌های آموزشی است برای نخبگان قرآنی برگزار خواهد شد که طی آن بیش از ۳۰۰ نخبه قرآنی سراسر کشوردر مشهد مقدس گردهم خواهند آمد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به گردهمایی نخبگان قرآنی در مشهد مقدس گفت: البته در سال‌های گذشته نیز دوره‌هایی به صورت پراکنده برگزار ‌شده بود اما به صورت منسجم و متمرکز نبود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشوربا اشاره به آغاز رویکرد نخبه‌پروری قرآنی سازمان اوقاف با اجرای کارگاه آموزشی برگزیدگان مسابقات قرآن تمام استان‌ها در مشهد مقدس اظهار داشت: در حقیقت می‌توان گفت که رویکرد تربیت نخبگان قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به وسیله اجرای این دوره آموزشی کلید خواهد خورد.

نظر شما