شناسهٔ خبر: 40425 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«بیانیه‌ای خطاب به مردم رنج کشیده مظلوم و درمانده اروپا»چاپ میشود

مدیر انتشارات روزگار نو از آمادگی کتاب «بیانیه‌ای خطاب به مردم رنج کشیده مظلوم و درمانده اروپا» نوشته لئون تروتسکی برای انتشار خبر داد.

 به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ کاوه عزیزی مدیر انتشارات روزگار نو در گفتگویی درباره آثار جدید این انتشارات گفت: اولین مجموعه کتابی که چاپ آن را در روزگار نو شروع کردیم، «داستان‌های مدرن کلاسیک» بود که با چاپ ۴۷ عنوان پرونده این مجموعه را بستیم. بعد از «داستان های مدرن کلاسیک» نوبت به مجموعه «ایده‌های بزرگ» رسید.

وی افزود: «ایده‌های بزرگ» یک مجموعه ۱۰۰ جلدی است که ۱۰ عنوان آن در نمایشگاه کتاب تهران در سال جاری عرضه شد. ۹۰ عنوان دیگر مجموعه هم مجوز چاپ گرفته‌اند و داریم برای چاپ ۱۰ عنوان بعدی اقدام می کنیم.

این مدیر نشر گفت: تلاش داریم تا نمایشگاه سال آینده کتاب تهران، ۳۰ عنوان دیگر از این مجموعه را به چاپ برسانیم و آن‌ها را عرضه کنیم. کتاب‌های این مجموعه، خلاصه متون اصلی و هرکدام حدود ۱۲۰ و ۱۳۰ صفحه هستند که توسط انتشارات پنگوئن منتشر شده اند.

عزیزی گفت: در حال حاضر عناوینی چون «درباره آزادی» نوشته جان استوارت میل با ترجمه مرضیه خسروی، «بیانیه ای خطاب به مردم رنج کشیده مظلوم و درمانده اروپا» نوشته لئون تروتسکی با ترجمه مرضیه خسروی، «مشعل حافظه» نوشته جان راسکین با ترجمه مرضیه خسروی، «خیانت ها» نوشته نیکولا ماکیاولی با ترجمه سیما زائر رفیعی، «در باب دوستی» نوشته میشل دومونتین با ترجمه مرضیه خسروی و «مسیحیان و سقوط روم» نوشته ادوارد گیبسون با ترجمه مرضیه خسروی در اولویت چاپ هستند و تا چند هفته دیگر منتشر می شوند.

نظر شما