شناسهٔ خبر: 40427 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز امتحانات نهایی دانش آموزان از ۵ دی

رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات نهایی دانش آموزان و داوطلبان آزاد از پنجم دی با درس دین و زندگی شروع و ۳۰ دی ماه به اتمام خواهد رسید.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ عبدالرسول عمادی اظهارداشت: به جز امتحانات نهایی ، مابقی امتحانات داخلی است و خود مدارس می توانند در خصوص زمان و چگونگی برگزاری آن تصمیم گیری کنند.
وی ، اظهارداشت: امتحانات نهایی شامل دانش آموزان سال سوم متوسطه نظری شیوه سالی ـ واحدی ، روزانه ویژه دانش آموزان روزانه نیمسالی ـ واحدی ویژه دانش آموزان بزرگسال و داوطلبان آزاد و دانش آموزان سال سوم متوسطه رشته های فنی وحرفه ای و داوطلبان بزرگسال دوره پیش دانشگاهی است.
رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیران واحدهای آموزشی در اسرع وقت و به نحو مقتضی عین برنامه های امتحانی را بدون دخل و تصرف در محل مناسب نصب کرده و علاوه بر آن، تاریخ و زمان برگزاری امتحانات هر رشته را به اطلاع تمام دانش آموزان و داوطلبان آزاد برسانند.
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ؛ عمادی افزود: کارنامه امتحانات نهایی یک هفته تا ۱۰ روز پس از آخرین امتحان به دانش آموزان ارایه می شود.

نظر شما