شناسهٔ خبر: 40479 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تدوین سند فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس/ افزایش انگیزه دانشجویان

معاون فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس از تدوین سند راهبردی فرهنگی این دانشگاه خبر داد و گفت: این سند دارای ۱۴ اولویت است و تمامی برنامه های فرهنگی دانشگاه براساس این سند انجام می شود.

 

دانشگاه تربیت مدرس

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ امین ناصری گفت: براساس سند راهبردی فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس یک تقویم نیز تدوین شده که در این تقویم برنامه های فرهنگی دانشگاه از مهر امسال تا مهرماه سال آینده مشخص شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: برای سند راهبردی فرهنگی این دانشگاه چشم انداز ایجاد نشاط، علم دوستی و اخلاق مداری متکی بر ارزش ها و مبانی دینی تعریف شده است که این چشم انداز براساس ۱۴ اولویت تعیین شده در سند محقق خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: براساس این سند برنامه های مختلفی برای افزایش انگیزه دانشجویان، علم آموزی و مهارت زندگی در دانشگاه طراحی و اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه سند فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس نهایی شده و درحال اجرا است، گفت: این سند براساس نظر سنجی ها از دانشجویان، مطالعه اسناد بالا دستی کشور، بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری و بررسی ۱۸ پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه تدوین و نهایی شده است.

ناصری با اشاره به اهمیت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها گفت: یکی از اهداف مهم این سند توسعه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه تربیت مدرس است و برنامه داریم فعالیت تشکل های دانشجویی مختلف را در این حوزه افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: طبق سند فرهنگی دانشگاه کرسی های آزاد اندیشی باید پاسخگوی مسائل مورد نظر دانشجویان و جامعه باشد.

نظر شما