شناسهٔ خبر: 40519 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دسترسی به آثار نمایشگاه کتاب فارس آسان شد / شفیعی: امکان جستجوی اینترنتی کتب فراهم است

مدیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب فارس اعلام کرد که امکان جستجوی اینترنتی کتاب‌های چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان فارس فراهم شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنر آنلاین؛ بهاره شفیعی گفت: امکان جستجوی ناشران، کتاب‌ها و غرفه‌های نمایشگاه بزرگ کتاب فارس در فضای مجازی فراهم شد.

این مسئول در چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب فارس ابراز کرد: پایگاه اینترنتی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران امکان جستجوی ۸۵ هزار عنوان کتاب نمایشگاه چهاردهم را فراهم کرده است و بازدیدکنندگان چهاردهمین نمایشگاه کتاب فارس این امکان را یافته‌اند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.icfi.ir کتاب‌های مورد نیاز خود را جستجو کرده و از جایگاه سالن‌ها و غرفه‌های این نمایشگاه اطلاع یابند.

وی عنوان کرد: مراجعه‌کنندگان به سایت مذکور در صفحه نخست این پایگاه می‌توانند در بخش بانک‌های اطلاعاتی افزون بر کتاب، ناشران و نویسندگان آثار را ردیابی و جستجو کنند. این درحالی‌ست که رادیو نمایشگاه نیز با پخش برنامه‌های زنده در این نمایشگاه افزون بر اعلام نام کتاب‌های عرضه شده به معرفی ناشران، نشست‌ها و برنامه‌های جنبی می‌پردازد.


چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان فارس که از سوم آذر ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شیراز، شهرک گلستان آغاز شده تا ۸ آذر پذیرای دوستداران آثار نوشتاری و رسانه های دیجیتال است.

نظر شما