شناسهٔ خبر: 40530 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اهالی قلم عضو کتابخانه عمومی شدند

اهالی قلم به صورت رایگان عضو کتابخانه عمومی تهران شدند.

 به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ نویسندگان، مولفان، شاعران و مترجمان عضو وب سایت اهل قلم همزمان با بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به صورت رایگان به عضویت کتابخانه عمومی تحت نظارت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درآمدند.
به گزارش روابط عمومی خانه کتاب، بر این اساس دارندگان کارت اهل قلم می توانند با ارائه کارت خود به کتابخانه های تحت نظارت شهرداری تهران، به صورت رایگان از امکانات و خدمات این کتابخانه ها استفاده کنند.

** نشست فلزنگاره های قرآنی برگزار می شود 
به گزارش ایرنا از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، اندیشگاه فرهنگی روز یکشنبه هشتم آذر میزبان سه نشست خواهد بود. 
یازدهمین نشست گروه پژوهش های اسلام شناسی و ایران شناسی سازمان اسناد و کتابخانه ملی در سال 94 با عنوان فلزنگاره های قرآنی، اثر حسن رفیعی با سخنرانی رضا خانی پور (خوشنویسی و تلفیق آن با سایر هنر ها)، احسان الله شکراللهی (نسبت خوشنویسی معاصر و واقعه کربلا) و حمیدرضا قلیچ خانی (پیشینه کتابت آیات بر اشیا) در اندیشگاه فرهنگی برگزار می شود. 
نشستی از سلسله نشست های «معنای زندگی از نظر فیلسوفان اگزیستانسیالیست و مولوی» با سخنرانی امیرعباس علی زمانی (استاد دانشگاه تهران) از ساعت 30: 15 در اندیشگاه فرهنگی برگزار می شود. 
در ادامه، نشست «فلسفه دین» با سخنرانی انشالله رحمتی (استاد فلسفه دانشگاه آزاد) از ساعت 17 در اندیشگاه فرهنگی برگزار خواهد شد. حضور برای عموم علاقه مندان در این نشست ها آزاد است.

** اعلام اسامی کتابهای تصویب شده برای خرید 
هیات انتخاب و خرید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسامی کتاب های تصویب شده برای خرید را اعلام کرد. 
به گزارش ایرنا از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،ناشرانی که کتاب های خود را برای بررسی، به هیات داده بودند، می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book از نتیجه بررسی آگاهی یابند. 
بر اساس این گزارش، این افراد درصورت تصویب، برای دریافت حواله خرید و تحویل کتاب ها، به دفتر صدور حواله دبیرخانه این هیات، واقع در ساختمان مرکزی وزارتخانه مراجعه کنند. 

نظر شما