شناسهٔ خبر: 40572 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ارایه تسهیلات کمک هزینه شهریه دانشجویی توسط بانک ملت

وزارت علوم و بانک ملت در خصوص ارتقای سطح همکاری متقابل تفاهم نامه ای را امضاء کردند.اعطای تسهیلات بابت کمک هزینه شهریه دانشجویی به دانشجویان معرفی شده از سوی وزارت علوم از مفاددیگر این تفاهم‌نامه بود.

 

تفاهم نامه وزارت علوم و بانک ملت

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ وزارت علوم و بانک ملت در خصوص ارتقای سطح همکاری های متقابل و فراهم كردن بسترهای مناسب برای ارائه خدمت و تسهیلات بانکی تفاهم نامه ای را امضاء کردند.

محمد حسین امید در خصوص مفاد این تفاهم نامه گفت: افتتاح انواع حساب براي اعضای هیات علمی ، مدیران و کارکنان معرفی شده از وزارت علوم و ارائه خدمات الکترونیکی ، صدور انواع کارت‌های بانکی، نصب و راه اندازی دستگاه‌های ATM  وPOS   در محل‌های مورد توافق طرفین و نصب سامانه محب جهت مدیریت وجوه حساب های بانکی از جمله مفاد این تفاهم نامه هستند.

وی همچنين فراهم سازی امکان پرداخت شهریه دانشجویی  واحدهای تابعه و ثبت نام در آزمون های سراسری از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت، پرداخت تسهیلات به وزارت علوم و واحدهای تابعه ، اعطای تسهیلات به پرسنل و اعضای هیات علمی معرفی شده از وزارت علوم و واحدهای تابعه آن را از دیگر مفاد این تفاهم نامه برشمرد.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اظهار داشت : اعطای تسهیلات در قالب کارت مرابحه،  اعطای تسهیلات کارت اعتباری اساتید، اعطای تسهیلات بابت کمک هزینه شهریه دانشجویی به دانشجویان معرفی شده از سوی وزارت علوم و واحدهای تابعه، از جمله مفاد دیگر  این تفاهم نامه است .

وی گفت:  همچنین بر اساس این تفاهم نامه، بانک ملت  در زمینه احداث و تکمیل پروژه‌های ساختمانی، ساخت خوابگاه‌های دانشجويی، مشارکت مدنی برای تعاونی مسکن کارکنان، فعالیت‌های پژوهشی و فناوری و خرید تجهیزات مورد نیاز به وزارت علوم و واحدهای تابعه آن تسهیلات مالی اعطا می‌کند و بخش سرمایه گذاری این بانک نیز  در تامین سرمایه  طرح ها و پروژه های وزارت علوم مشارکت خواهد کرد.

نظر شما