شناسهٔ خبر: 40691 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ماهنامه ˝هنگام˝ روی کیوسک‌های مطبوعاتی

شماره ۱۶ و ۱۷ ماهنامه ادبی - هنری ˝هنگام˝ منتشر شد.

 


 

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنر آنلاین؛ شماره ۱۶ و ۱۷ ماهنامه ادبی - هنری "هنگام" منتشر شد، در حالی که در همراهی این شماره اولین ضمیمه هنگام ویژه بابک اطمینانی نیز منتشر شده است. 

یادداشت مدیر مسئول و یادداشت سردبیر آغازگر مطالب این شماره هستند و بعد از آن پرورنده جمع خوانی این شماره اختصاص دارد به نقد و بررسی وسایل ارتباط جمعی و شبکه‌های گروهی و تغییر و تحولاتی که به دنبال استفاده از این ابزارها در کل برنامه زندگی افراد ایجاد شده است. محمد کشاورز، سیاووش گلشیری، کیهان خانجانی، رسول رخشا و شاهین کوهساری هرکدام مقاله‌ای در چندوچون این موضوع نوشته‌اند.

گفت‌و‌گوخوانی این شماره شامل سه گفت‌وگوست. یک، گفت‌وگوی میعاد عبدالباقی با نادر مشایخی با عنوان: گوش کردن یک مشاهده شنیداری. دو، گفت‌وگوی کاوه بصیری با دکتر محمدرضا قانون پرور با عنوان: تندیس برنزی در قالب گچی با ترجمه شیوا قنبریان و گفت‌وگوی سوم ترجمه مهدی فتوحی است از گفت‌وگوی انتزو بیاجی با ایوجنیو مونتاله.

چهره خوانی شعر این شماره، اختصاص دارد به کامران بزرگ‌نیا. "به روشنی شیشه" گفت‌وگوی هنگام با کامران بزرگ نیا،"سایه‌های بلند باد" نوشته علی مسعودی نیا،"چرا این دو شعر را دوست دارم" نوشته مؤدب میرعلایی و "مختصر درآمد بر منتخب اشعار" نوشته‌ی پویا افضلی از نوشته‌ها و مقاله‌های این قسمت هستند. پرونده اصلی بخش هنرخوانی این شماره اختصاص دارد به سیا ارمجانی مجسمه‌ساز مشهور که یکی از سرآمدان هنر معاصر ایرانی در جهان است.

این نشریه با صاحب امتیازی محمد عسلی و سردبیری هادی محیط در ۱۵۲ صفحه به قیمت ۸۰۰۰ تومان، از کیوسک‌ها و کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور قابل تهیه است.

نظر شما