شناسهٔ خبر: 40734 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نمایش کتاب‌هایی درباره «روز دانشجو» در کتابخانه حسینیه ارشاد

کتابخانه حسینیه ارشاد به مناسبت فرار رسیدن روز دانشجو (۱۶ آذرماه) کتاب‌های مرتبط با این روز را به نمایش گذاشته است.

 

نمایش کتاب‌هایی درباره «روز دانشجو» در کتابخانه حسینیه ارشاد

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ مهسا مهدیزاده، مسئول روابط عمومی كتابخانه عمومی حسينيه ارشاد با اشاره به عناوین برخی کتاب‌های نمایش داده شده در نمایشگاه کتاب‌های مرتبط با روز دانشجو در گفتگویی گفت: «تحصیلات عالیه در پنج قاره جهان»، «کنفدراسیون جنبش دانشجویان ایرانی در خارج از کشور»، «آئین اخلاقی دانشجویان»، «دانشجو، دانشگاه، سیاست»، «ارزیابی وضعیت زنان در آموزش عالی طی ۱۰ سال»، «جنبش دانشجویی» و «کاروان فرهنگ در فرهنگ» برخی از کتاب‌هایی است که در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار گرفته است.

وی درباره دلیل برگزاری نمایشگاه کتاب‌های مرتبط با روز دانشجو بیان کرد: ما در رابطه با موضوعات مختلف که در تقویم رسمی کشور وجود دارد، اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب می‌کنیم و در هر نمایشگاه سعی بر آن است تا آثاری مرتبط با هر مناسبت را در معرض تماشای علاقه‌مندان حوزه پژوهش بگذاریم.
 
این مسئول روابط عمومی كتابخانه عمومی حسينيه ارشاد افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ها باعث می‌شود تا اعضای کتابخانه حسینیه ارشاد و علاقه‌مندان به موضوع‌های مختلف با منابع آشنا شوند و کتاب‌های ما را در این عرصه رویت کنند. از طرفی در برخی موضوع‌ها منابع ما ضعیف هستند و برگزاری این نمایشگاه‌ها باعث می‌شود تا مسئولان حوزه فرهنگ، دانشگاه‌ها، اهل تحقیق و پژوهش به فکر تالیف کتاب در این حوزه‌ها بیفتند.
 
مهدیزاده اظهار کرد: حسینیه ارشاد علاوه بر برگزاری نمایشگاه آثار مرتبط با روز دانشجو، به دانشجویانی که در این روز، برای دیدن این نمایشگاه مناسبتی بیایند کارت هدیه، عضویت سه ماه در نظر گرفته شده است، همچنین به سایر افرادی که پس از روز دانشجو و تا پایان هفته به کتابخانه مراجعه کنند، ۳۰ درصد تخفیف در حق عضویت کتابخانه در نظر گرفته شده است.
 
این نمایشگاه ۱۶ آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۸ برای بازدید دانشجویان و اهل پژوهش برپاست و تخفیف ۳۰ درصد در حق عضویت کتابخانه عمومی حسينيه ارشاد تا پایان هفته برقرار است.

نظر شما