شناسهٔ خبر: 40758 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برپایی همایش «وضعیت فلسفه در ایران» از سوی گروه فلسفه دانشگاه شهید بهشتی

احسان احمدآبادی، نایب رئیس انجمن فلسفه دانشگاه شهید بهشتی از برگزاری همایش یک‌روزه‌ای با عنوان «وضعیت فلسفه در ایران» خبر داد.

 

برپایی همایش «وضعیت فلسفه در ایران» از سوی گروه فلسفه دانشگاه شهید بهشتی

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ احمد احسان‌آبادی، نایب رئیس انجمن فلسفه دانشگاه شهید بهشتی گفت: گروه فلسفه دانشگاه شهید بهشتی همایشی با عنوان «وضعیت فلسفه در ایران» را برگزار می‌کند.
 
وی اظهار کرد: این همایش با سخنرانی نصراله حکمت از اعضای هیات علمی دانشگاه بهشتی، بابک احمدی، پژوهشگر و مدرس موسسه کارنامه، علی زارعی، مدرس دانشگاه اصفهان و امیر صائمی، عضو هیات علمی پژوهشکده فلسفه تحلیلی برپا می‌شود.
 
احسان‌آبادی ادامه داد: سخنرانان در این همایش درباره وضعیت فلسفه ایرانی-اسلامی در حال حاضر، نقش فیلسوف در جامعه کنونی ایران، فلسفه در ایران به عنوان معضل و سردرگمی همیشگی فیلسوف، نقش این سردرگمی در ایجاد فضای حاکم بر جامعه فلسفی ایران و وضعیت فلسفه هنر وضعیت کنونی فلسفه تحلیلی در ایران و مقایسه آن با جهان به ایراد دیدگاه‌های خود می‌پردازند.  
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند سه‌شنبه 17 آذرماه از ساعت 8 صبح به تالار مولوی دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی دانشگاه بهشتی واقع در بزرگراه چمران، میدان شهید شهریاری، بلوار دانشجو مراجعه کنند.

نظر شما