شناسهٔ خبر: 40783 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نقد آثار احمدرضا احمدی همراه ۱۵ کتاب دیگر در فصل پنجم چاپ می‌شود

پرویز بیگی حبیب‌آبادی گفت: انتشارات فصل پنجم ۱۶ جلد کتاب از شاعران و منتقدان مختلف زیر چاپ دارد.

 

 

نقد آثار احمدرضا احمدی همراه 15 کتاب دیگر در فصل پنجم چاپ می‌شود

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا پرویز بیگی حبیب‌آبادی، شاعر و ناشر در گفت‌وگویی عنوان کرد: انتشارات فصل پنجم ۱۶ جلد کتاب زیر چاپ دارد. نقدی بر ساختار و فرم شعر احمدرضا احمدی با عنوان «به دنبال سفیدی اسب» یکی از این آثار است.
 
وی گفت: «به دنبال سفیدی اسب» نوشته فاطمه کاسی (نقدی بر ساختار و فرم شعر احمدرضا احمدی) کتابی است که به زودی راهی بازار کتاب خواهد شد.
 
بیگی ادامه داد: «چپ‌کوک» سحر احمدی، «مرگ در لحظه‌ای که خوشحالی» سروده تورج بخشایشی، «باد خاطره را نمی‌برد» از یاسر احمدوند، «جامه‌های عشق» سروده ندی اُنسی الحاج ترجمه محمد حمادی (شعر معاصر لبنان) و «پرنده‌های درخت سفارت»‌ آرش حاج امینی نام برخی از این کتاب‌هاست.
 
این ناشر اضافه کرد: «لوطی کُشی» محمدرضا طاهری، «تقویم گناهان تازه» و «همان گناه همیشه» سروده بهروز یاسمی، «از نیمه‌ای که نیستم» از ایمان فرستاده، «ضربان» و «معنای دیگر» (زندگی و شعر حسین منزوی) از مریم جعفری آذرمانی دیگر کتاب‌هایی است که در انتشارات فصل پنجم زیر چاپ است.
 
بیگی افزود: «ولی به این دیری» سمانه کهرباییان، «نقاش لبخندی برایم نکشید» حسین احمدی محجوب، «فاصله سوم کاسته» فرید متین و «کلیدها» رسول پیره نام دیگر آثاری است که از سوی انتشارات فصل پنجم راهی بازار کتاب خواهد شد.   

نظر شما