شناسهٔ خبر: 40930 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اسامی پذیرفته‌شدگان کاردانی به کارشناسی امروز اعلام می‌شود

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار فهرست اسامی ۱۸ هزار و ۲۸۵ نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش براساس سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته خبر داد.

 

1411715897408_Erfan Khoshkhoo-4.jpg

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ حسین توکلی در گفتگویی اظهار کرد: فهرست اسامی ۱۸ هزار و ۲۸۵ نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله پذیرش کشور براساس سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۴ برای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی از عصر امروز سه‌شنبه ۲۴ آذرماه روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

وی افزود: کلیه داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار دارد، ضرورت دارد با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که همراه فهرست اسامی آنها روی سایت سازمان قرار می‌گیرد، ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه آموزش عالی ذی‌ربط و کسب اطلاعات از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده، در زمان مقرر برای ثبت‌نام و سایر مراحل گزینش به نشانی مشخص شده مراجعه نمایند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: در صورتی که موسسه‌ای در پایگاه اطلاع‌رسانی خود برنامه‌ای اعلام نکرده است، پذیرفته‌شدگان لازم است در یکی از روزهای یکشنبه ۲۹ آذرماه لغایت سه‌شنبه اول دی‌ماه برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.

نظر شما