شناسهٔ خبر: 41234 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فعالیت رسمی خبرگزاری صداوسیما آغاز شد

خبرگزاری صدا و سیما با حضور مسئولان سازمان صدا و سیما امروز هفتم دی ماه فعالیتش را آغاز کرد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سید مهرداد سیدمهدی، رئیس خبرگزاری صدا و سیما در مراسم افتتاحیه این خبرگزاری که امروز دوشنبه هفتم دی ماه برگزار شد، گفت: از دوستانی که در این شرایط سخت کمک کردند تا به این مرحله برسیم، تشکر می کنم. همچنین از آقای سرافراز که برای راه اندازی خبرگزاری صدا و سیما زمینه سازی کرد و باعث شکل گیری این خبرگزاری شد، ممنون هستم.

وی افزود: ما به عنوان خبرگزاری صدا و سیما مبنای خود را بر مزیت های نسبی قرار دادیم. ما به تصاویری دسترسی داریم که خبرگزاری های دیگر کمتر دسترسی دارند و با توجه به تصاویر و خبرنگارانی که در سراسر کشور داریم، از این مزیت های نسبی استفاده می کنیم. ما اولویت خود را در خبرهای تصویری قرار داده ایم.

رئیس خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به جذب خبرنگاران آزاد در سراسر کشور عنوان کرد: ما قصد داریم فعالیت های خبری خود را گسترش داده و هیچ خبری نباشد که آن را پوشش نداده باشیم. همچنین سعی می کنیم تحلیل های مکتوب و به موقعی داشته باشیم و با دیگر خبرگزاری ها فاصله ای نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: حضور موثر در فضای مجازی یکی از خلاهایی بود که رسانه ملی در این سال ها با آن مواجه بود. ما با حضور رسانه‌های نوپدید این خلا را احساس می کردیم. رهبر معظم انقلاب رسانه ملی را قرارگاه مرکزی جنگ نرم نامیدند و رسانه ملی را به این نام مفتخر کردند و حالا بخشی از این قرارگاه فعالیت های خبرگزاری صدا و سیما است که امیدوارم با همت دوستان بتوانیم به این اهداف برسیم و حضور تاثیرگذاری در فضای مجازی داشته باشیم.

رئیس خبرگزاری صدا و سیما در پایان سخنان خود اظهار کرد: امیدوارم به عنوان خبرگزاری تراز اول در منطقه و جهان فعالیت کنیم و اینجا لازم است که از شهدای رسانه و دفاع مقدس و همچنین از شهید مدافع حرم رسانه ملی یاد کنم.

در این مراسم، پیمان جبلی معاون خبر صدا و سیما با انتشار یک خبر فعالیت رسمی خبرگزاری صدا و سیما را اعلام کرد.

نظر شما