شناسهٔ خبر: 41262 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشار آخرین كتاب مرحوم «مشفق كاشانی» توسط انتشارات «سوره مهر»

آخرین اثر زنده‌یاد مشفق كاشانی به كوشش حسین آهی توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار كتاب می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شستان؛ به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، رضا اسماعیلی، دبیر همایش مشفق كاشانی، با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این همایش گفت: آخرین كتاب زنده‌یاد مشفق كاشانی به كوشش حسین آهی در دست تنظیم است. قرار بود كه این كتاب تا زمان برگزاری همایش در بیست و هشتم دی‌ماه، هم‌زمان با سالروز درگذشت وی، منتشر شود، اما فكر می‌كنم با توجه به اینكه كتاب هنوز آماده نشده، انتشار آن به تعویق بیفتد.

وی ادامه داد: در این اثر جدیدترین آثار استاد كه تاكنون منتشر نشده‌اند، به چاپ برسد. كار تنظیم اشعار برعهده حسین آهی است. استاد مشفق تأكید داشته كه آهی بر روی همه اشعار نظر بدهد، از سوی دیگر تنظیم‌كننده اثر نیز سعی دارد كه به وصیت استاد عمل كرده و با دقت نظر بالایی كار را به اتمام برساند. این شد كه كار انتشار اثر به طول انجامیده است.

اسماعیلی به محتوای آخرین كتاب مشفق كاشانی اشاره كرد و یادآور شد: این اثر كه هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده، در بردارنده سروده‌های وی در قالب‌های غزل و رباعی است. همچنین تعدادی از اخوانیه‌های استاد نیز گردآوری شده و قرار است در این اثر منتشر شود.

نظر شما