شناسهٔ خبر: 41309 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عباس کاظمی دو کتاب جدید در حوزه جامعه‌شناسی را روانه بازار می‌کند

عباس کاظمی، جامعه‌شناس و عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دو کتاب با نام‌های «امر روزمره در جامعه پسا انقلابی» و «مطالعات فرهنگی در دانشگاه‌ها» را تالیف کرد.

 

عباس کاظمی دو کتاب جدید در حوزه جامعه‌شناسی را روانه بازار می‌کند

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ عباس کاظمی، عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگویی از اتمام تالیف دو کتاب خود خبر داد و اظهار کرد: نخستین عنوان کتاب «امر روزمره در جامعه پسا انقلابی» است که در آن کوشیدم تا به نقد زندگی روزمره در سه دهه اخیر ایران بپردازم.
وی ادامه داد: این کتاب محصول پنج سال پژوهش من در حوزه مطالعات فرهنگی و نقد زندگی روزمره است و قرار است از سوی نشر فرهنگ جاوید منتشر شود. پیش‌بینی من این است که این کتاب در نهایت تا نمایشگاه کتاب سال آینده منتشر شود.
کاظمی درباره کتاب دیگر خود با عنوان «مطالعات فرهنگی در دانشگاه‌ها» نیز توضیحاتی داد و عنوان کرد: این کتاب نیز به نقد جریان آکادمیک دانشگاه‌های ایران پرداخته است و یکی از طرح‌های پژوهشی بوده که در پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی دنبال می‌شده و ماحصل آن قرار است به صورت کتاب منتشر شود.
این عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یادآور شد: این کتاب نیز پس از طی مراحل اداری برای چاپ توسط انتشارات پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نظر شما