شناسهٔ خبر: 41364 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رونمایی از کتاب «کامو: آرمان سادگی» با حضور ایریس رادیش

مراسم رونمایی از «کامو: آرمان سادگی» نوشته ایریس رادیش و ترجمه مهشید میرمعزی، پنجشنبه ۱۷ دی، با حضور نویسنده کتاب در فروشگاه کتاب نشر ثالث، برگزار می‌شود.

 

رونمایی از کتاب «کامو: آرمان سادگی» با حضور ایریس رادیش

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ آیین رونمایی از کتاب «کامو: آرمان سادگی» نوشته ایریس رادیش و ترجمه مهشید میرمعزی، از ساعت ۱۷ پنجشنبه ۱۷ دی (۱۳۹۴) در فروشگاه کتاب نشر ثالث، برگزار می‌شود. نویسنده آلمانی کتاب و مترجم آن در این مراسم حضور دارند.
«کامو آرمان سادگی» در سال ۲۰۱۳ به مناسبت یکصدمین سال تولد کامو در آلمان چاپ شده و یک زندگینامه جذاب درباره این نویسنده است. به باور بسیاری از منتقدان این کتاب از معدود کتاب‌های درخشان درباره زندگی آلبر کامو است. ترجمه فارسی این کتاب به تازگی از سوی نشر ثالث در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
مهشید میرمعزی، مترجم این کتاب متولد ۱۳۴۱ قزوین است. با ترجمه وی تاکنون بیش از ۳۰ عنوان کتاب منتشر شده که از میان آنها می‌توان به این این موارد اشاره کرد؛ «از برشت می‌گویم» نوشته روت برلاو، «بعد از جدایی» اثر کریستیان کگی، «و نیچه گریه کرد» اثر اروین یالوم، «زنان هیتلر» اریش شاکه، «نازنین من؛ نامه‌های مارتین هایدگر به همسرش الفریده» اثر گرترود هایدگر، «قطار شبانه لیسبون» نوشته پاسکال مرسیه و «او بازگشته است» نوشته تیمور ورمش.
فروشگاه نشر ثالث در تهران خیابان کریمخان، بین ایرانشهر و ماهشهر پلاک ۱۴۸ واقع است.

نظر شما