شناسهٔ خبر: 41454 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

داوران جشنواره داستان انقلاب گرد‌هم می‌آیند

دبیر هنری هشتمین جشنواره سراسری داستان انقلاب از مراحل پایانی داوری آثار این جشنواره خبر داد و گفت: نشست جمع‌بندی آثار اوایل بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛مصطفی جمشیدی از مراحل پایانی داوری آثار این جشنواره خبر داد و گفت: نشست جمع‌بندی آثار توسط داوران ابتدا قرار بود ۲۶ دی‌ماه برگزار شود، اما با رایزنی‌هایی كه انجام شد، قرار است كه این جلسه در اوایل بهمن‌ماه برگزار شود.

وی ادامه داد: به پیشنهاد فاضل نظری، دبیری هنری جشنواره داستان انقلاب را بر عهده گرفته‌ام؛ چرا كه تصور می كردم این كمترین خدمتی است كه می‌توانم به مفاهیم و گفتمان انقلاب اسلامی بكنم. خودم چندین رمان در این زمینه نوشته‌ام و به نوعی وظیفه سربازی، ملی و اسلامی خود می‌دانستم كه در این جریان فرهنگی حضور داشته باشم.

دبیر هشتمین جشنواره داستان انقلاب همچنین درباره برگزاری كارگاه‌های آموزشی مرتبط با این جشنواره گفت: در این دوره از جشنواره داستان انقلاب به دلیل هم‌زمانی اش با ایام یوم الله ۲۲ بهمن و دهه فجر، كه ایامی پر تراكم برای اهل فرهنگ، ادب و هنر است و سمینارها، جشنواره‌ها و برنامه‌های زیادی در حال برگزاری است، كارگاه‌های آموزشی در نظر نگرفته‌ایم و بعد از این ایام نیز به همین صورت فعالیت‌ها زیاد است و نمی‌توان كارگاه‌های آموزشی را دایر كرد.

مصطفی جمشیدی خاطرنشان كرد: اگر در دوره بعدی جشنواره داستان انقلاب همچنان دبیری هنری آن را بر عهده داشتم، طوری برنامه‌ریزی خواهم كرد كه بتوانم پیش از شروع و یا داوری ها، كارگاه های آموزشی جشنواره را برگزار كنیم تا برآیند و ماحصل كارگاه را در آن جشنواره ببینیم.

نظر شما