شناسهٔ خبر: 41468 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازدید هیات دانشگاه سوربن فرانسه از واحد علوم تحقیقات

هیات فرانسوی از دانشکده حقوق دانشگاه سوربن پاریس از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد بازدید کردند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مجید عباسپور رئیس دانشکده محیط زیست و انرژی این واحد در این دیدار توضیحاتی در خصوص ویژگی های واحد علوم و تحقیقات از جمله دانشجویان تحصیلات تکمیلی، فضای آموزشی و تحقیقاتی و دانشکده های این دانشگاه ارائه کرد.

وی افزود: تعاملات بین المللی دانشگاه اقدامی مثبت برای ایجاد قراردادهای همکاری، گسترش فعالیت های بین المللی در زمینه های تبادل استاد و دانشجو، برگزاری کارگاه های علمی، آموزشی و تحقیقاتی و ایجاد طرح های تحقیقاتی و مطالعاتی است.

رئیس دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم تحقیقات بازدید اساتید و پژوهشگران اروپایی از دانشگاه های کشور را فرصت خوبی برای آشنایی هرچه بیشتر آنها از اسلام واقعی آن هم در شرایط کنونی دانست.

ژان مک بونیسو معاون ارتباطات بین الملل دانشگاه سوربن در بازدید از واحد علوم و تحقیقات از تعاملات نزدیک این دانشگاه با مراکز علمی و دانشگاهی مطرح جهان خبر داد و گفت : همکاری های این دانشگاه با واحد های دانشگاهی مختلف با ارائه مدرک مشترک و یا به صورت دو مدرک همراه است.

وی  با اشاره به امکانات و آزمایشگاه های مجهز دانشگاه سوربن بیان داشت: اهم تمرکز فعالیت های این دانشگاه، متوجه اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی است.

بونیسو به فعالیت ۴ شعبه از دانشگاه سوربن در نقاط مختلف جهان از جمله بوینس آیرس به زبان فرانسوی، اشاره کرد و اظهار داشت: تعاملات این دانشگاه به ویژه در رشته های حقوق و اقتصاد، طیف وسیعی از آمریکا و هنگ کنگ تا کشورهای عربی و اسلامی را در بر می گیرد.

نظر شما