شناسهٔ خبر: 41639 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

امروز آخرین فرصت ثبت نام در دومین آزمون استخدامی متمرکز

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا ساعت ۸ صبح امروزتعداد ۴۰ هزارو ۳۲۰ داوطلب برای شرکت دومین آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۴ دستگاه‌های اجرایی کشورثبت نام کردند.

 

آزمون استخدامی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛حسین توکلی در گفتگویی گفت: ثبت نام برای شرکت در دومین آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۴ دستگاه‌های اجرایی کشور(شامل ۱۸ دستگاه اجرایی) از روز یکشنبه ۲۰ دی ۹۴ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموز کشور آغاز و امروز شنبه ۲۶ دی ماه ۹۴ پایان می پذیرد.

وی ادامه داد: تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۴۰ هزار و ۳۲۰ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند، به کلیه داوطلبانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند توصیه می شود، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه این سازمان در رابطه با اصلاحات دفترچه راهنما که روز پنجشنبه ۲۴ دی ماه  بر روی سایت سازمان قرار گرفته در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: افرادی که قبلا ثبت نام کرده‌اند می توانند با توجه به اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنما، در صورت علاقمندی با مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات ثبت نامی نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام خود اقدام کنند.

نظر شما