شناسهٔ خبر: 41728 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتقال نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب»

شهردار تهران در افتتاحیه نمایشگاه یاد یار مهربان از محقق شدن انتقال نمایشگاه کتاب تهران به شهر آفتاب خبر داد.

 

سخنرانی قالیباف شهردار تهران در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ در حالی که تنها ۴ ماه به برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران فرصت باقی است و هنوز محل برگزاری نمایشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد،‌ محمدباقر قالیباف شهردار تهران در تازه‌ترین اظهارات خود خبر از برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب داده است.

وی که امروز دوشنبه۲۹ دی ماه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یادیارمهربان سخنرانی می‌کرد‌، گفت:‌ نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب که ابتدای جاده قم قبل از عوارضی قرار دارد در مراحل پایانی کار قرار گرفته و زیرساخت‌های خوبی در‌ آن فراهم شده است.

شهردار تهران افزود: ما به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول داده‌ایم سال آینده بتوانیم نمایشگاه کتاب را در آن برگزار کنیم که این امر با همکاری‌ها و توافقات صورت گرفته محقق خواهد شد.

این اظهارات در حالی است که تشکل‌های نشر هفته گذشته در نامه‌ای به معاون فرهنگی ارشاد نظر صریح خود درباره برگزاری نمایشگاه در این مکان را اعلام کرده‌اند‌، آن‌ها معتقدند که شهر آفتاب با وجود زیرساخت‌های مناسب نمایشگاهی جوابگوی مخاطبان نمایشگاه کتاب تهران نیست و مصلی به لحاظ موقعیت جغرافیایی و سطح دسترسی گزینه مناسب‌تری است.

نظر شما