شناسهٔ خبر: 41760 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست «جایگاه فراروان‌شناسی در روان‌شناسی اسلامی» برگزار می‌شود

نشست علمی «جایگاه فراروان‌شناسی در روان‌شناسی اسلامی» با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد کاویانی، استاد گروه روان شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام کاویانی

 به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهز؛ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری انجمن روان شناسی اسلامی نشست علمی «جایگاه فراروان‌شناسی در روان‌شناسی اسلامی» را امروز چهارشنبه ۳۰ دی برگزار می کند.  

هدف از برگزاری این نشست علمی ارائه یک مفهوم روان شناختی مستکشف از قرآن و روایات و تلاشی در جهت شکل گیری تدریجی روان شناسی اسلامی است. 

مصادیق فراروان شناسی در قرآن در سطوح رفتاری، شخصیتی، ارتباطی، رشدی، و ….، حضور و کاربرد فرا روان شناسی در حیطه های مختلف، توضیح بعضی از مصادیق قرآنی آن، ارائه مصادیقی از فرا روان شناسی در روایات و تبیین علیت در فراروان شناسی از جمله محورهای این نشست علمی است که توسط حجت الاسلام و المسلمین محمد کاویانی، استاد گروه روان شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ارائه می شود.

وی در خلال این نشست به سئوالاتی نظیر اینکه فراروان شناسی در روان شناسی اسلامی چه جایگاهی دارد؟، مصادیق فراروان شناسی در قرآن کدام است؟ و کاربردهای فراروان شناسی کدام است؟ پاسخ می دهد.

دبیر علمی نشست یاد شده حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق شجاعی استاد گروه روان شناسی جامعه المصطفی(ص) العالمیه است که امروز چهارشنبه ۳۰ دی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محل ساختمان انجمنهای علمی حوزه علمیه قم به نشانی بلوار جمهوری، کوچه شماره ۲ برگزار می شود.

نظر شما