شناسهٔ خبر: 41785 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تمدید فرصت شرکت در جشنواره دانشجوی نمونه تا ۷ بهمن

معاون سازمان امور دانشجویان از تمدید فرصت ثبت نام دانشجویان در جشنواره دانشجوی نمونه تا ۷ بهمن ماه ۹۴ خبر داد.

 

مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ ابوالحسن ریاضی گفت: نظر به استقبال خوب دانشجویان از دوره اخیر جشنواره دانشجوی نمونه، درخواست روسای چند دانشگاه و پیگیری دانشجویان، زمان ثبت نام این جشنواره تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: دانشجویان می‌توانند به سامانه دانشجوی نمونه به آدرس www.nemooneh.saorg.ir مراجعه کنند، و ضمن بارگزاری تمام مدارک تحصیلی، رزومه پژوهشی و گواهی فعالیت‌های فرهنگی نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: دانشگاه‌های علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای به جهت ذات مهارت محورشان در این جشنواره شرکت نخواهند داشت، چرا که رویکرد جشنواره دانشجوی نمونه به سوی انتخاب دانشجویان کوشا در زمینه های آموزشی، فرهنگی و بویژه پژوهشی، با تاکید بر مقاطع تحصیلات تکمیلی است. 

وی خاطرنشان کرد: دو دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای رسالت خویش را تربیت دانشجویان مهارت افزا قرار داده‌اند و با سیاستهای این رویداد تطابق ندارند.

ریاضی یادآور شد: همانطور که در پیشتر نیز اشاره شد، شرط آزمون زبان با توجه به فرصت ناکافی برای دانشجویان جهت انطباق رزومه خویش با مفاد آیین نامه جدید، در این دوره از جشنواره فقط برای دانشجویان مقطع دکتری تخصصی(Ph.D) الزامی است و تاکنون تعداد ۲۹۰۰ نفر ثبت نام ثبت نام کرده‌اند.

نظر شما