شناسهٔ خبر: 41807 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کنسرت هایی که در دههٔ نخست بهمن ماه برگزار می شود

در دههٔ آغازین بهمن ماه، همایون شجریان در بجنورد و ناظری ها در رشت کنسرت اجرا می کنند.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛  در دههٔ آغازین بهمن ماه، کنسرت های گوناگونی در گونه های موسیقی اصیل و پاپ برگزار می شود که از جملهٔ آن ها می توان به این کنسرت ها اشاره کرد: 

**همایون شجریان در بجنورد
همایون شجریان که شب گذشته، نحستین اجرای خود را در بجنورد برگزار کرد، امشب و فردا شب نیز دوباره در این شهر کنسرت می دهد. 
کنسرت همایون شجریان، سوم و چهارم بهمن ماه در سالن گلشن شهرستان بجنورد برگزار می شود.
در ابتدا قرار بود این اجرا تنها روزهای دوم و سوم بهمن ماه برگزار شود، که به دلیل استقبال علاقه مندان، یک روز دیگر نیز تمدید شد.
این کنسرت در هر سه روز در دو سیانس ۱۸ و ۲۱ برگزار می شود.

**شب ساز ایرانی
شب ساز ایرانی شمارهٔ پنجم نیز روزهای چهارشنبه هفتم؛ و پنج شنبه هشتم بهمن ماه در تالار رودکی برگزار می شود. این کنسرت در هر دو شب، ساعت ۲۰ اجرا خواهد شد.
در کنسرت شب ساز ایرانی، شش تکنواز، هر یک در زمانی کوتاه، روی صحنه حاضر می شوند و به اجرای تکنوازی می پردازند.
در این کنسرت شب ساز ایرانی، این تکنوازان حضور می یابند: نگار بوبان: عود؛ حمید خوانساری: عود؛ زمان خیری: نی؛ احمد رضاخواه: سنتور؛ بهزاد رواقی: تار؛ و محمد عشقی: سنتور.

** ادامهٔ تور کنسرت ناگفته
پدر و پسر ناظری در ادامهٔ کنسرت های مشترک خود، دههٔ نخست بهمن ماه در رشت به روی صحنه می روند. کنسرت ناگفته با حضور شهرام و حافظ ناظری در سالن یادگار امام شهر رشت برگزار می شود. در این کنسرت، آهنگسازی قطعه ها را حافظ ناظری انجام داده و در کنار پدرش، شهرام ناظری، خوانندگی برخی قطعه ها را نیز بر عهده دارد.
کنسرت ناگفته، ساعت ۲۱ پنج شنبه، هشتم بهمن ماه در سالن یادگار امام رشت به روی صحنه می رود.

** کنسرت مهدی یراحی
کنسرت مهدی یراحی، خوانندهٔ موسیقی پاپ، جمعه دوم بهمن ماه برگزار شد. این کنسرت در سالن میلاد نماشگاه بین المللی روی صحنه رفت.
مهدی یراحی تاکنون کنسرت های گوناگونی برگزار کرده است. از جمله آلبوم هایی که با صدای یراحی منتشر شده است، می توان به «امپراطور»، «منو رها کن» و «مثل مجسمه» اشاره کرد.
کنسرت مهدی یراحی جمعه دوم بهمن ماه در دو سیانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میلاد برگزار می شود.

** مازیار فلاحی در اراک
یکشنبه چهارم بهمن ماه نیز، مازیار فلاحی، خوانندهٔ موسیقی پاپ، در اراک رودروی هوادارانش خواهد ایستاد تا کنسرت برگزار کند. کنسرت فلاحی در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ برگزار می شود. محل اجرای کنسرت مازیار فلاحی سالن مجتمع فرهنگی ستارگان اراک است.

نظر شما