شناسهٔ خبر: 41889 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ترویج و نشر فرهنگ غنی اسلام، مأموریت‌ مهم دانشگاه بین‌المللی قزوین

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های مهم این دانشگاه ترویج و نشر فرهنگ غنی اسلام است.

 

1419224582559_Ikiu3.JPG

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ سید ابوالحسن نائینی، در مراسم معارفه‌ مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین، که با حضور حجت الاسلام‌ والمسلمین محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های کشور و مسئولان استانی و دانشگاهی و روسای دانشگاه‌های استان در تالار اجتماعات آینده‌پژوهی این دانشگاه برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: این دانشگاه به‌عنوان تنها دانشگاه بین‌المللی در کشور، مأموریت و رسالتی منطقه‌ای و فراملی دارد که پذیرای دانشجویان بسیاری از اقصی نقاط جهان است.

وی افزود: یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های این دانشگاه ترویج و نشر فرهنگ غنی اسلام و نیز دستاوردهای عظیم انقلاب به جوانان کشور و جهان است که این رسالت به دلیل دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

نائینی با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی، مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) این افتخار را داشت تا در این مدت از رهنمودهای ارزشمند ایشان استفاده کند.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین، با اشاره به مسئولیت و وظیفه‌ سنگین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: توسعه و تعمیق آگاهی‌ها و علائق اسلامی و تبیین ارزش‌های اسلامی، ایجاد و گسترش فضای معنوی و اسلامی در دانشگاه‌ها و رشد فضائل اخلاقی در بین دانشگاهیان از وظایف اصلی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها است.

وی در پایان با تبریک به حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصور زارعی، مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خاطرنشان کرد: سوابق ارزشمند ایشان به‌گونه‌ای بود که ما مطمئن هستیم یک فرد دلسوز، انقلابی و متدین در دانشگاه عهده‌دار این وظیفه خطیر شده‌اند و امیدواریم حضورشان برای دانشگاه و دانشجویان پر از خیروبرکت باشد.

نظر شما